Ga naar inhoud


ervaringen Vantage HD 8000s


endurance

Aanbevolen berichten


  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben erg blij met de nieuwe software: epg eindelijk weer goed en teletext werkt nu eindelijk zoals het moet: erg snel en als je terugschakeld naar tv en terug naar text zit je nog steeds op dezelfde pagina...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe software 2.53 deed het in eerste instantie goed. Maar sinds gisteravond 8 oktober, had ik regelmatig de regel in beeld 'signaalbeeld gecodeerd'. Dit kwam voor tijdens het zappen, waardoor ik zeker een 10tal seconden moest wachten voordat het beeld zich herstelde. Uiteraard voldoet mijn smartcard aan alle eisen. Zijn er meer gebruikers van de Vantage die dit meemaken met de nieuwe firmware.

Met vriendelijke groeten:

Jan

 

Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 2.53 multicas erop gezet. Ik had idd de EMU in het geheugen. Hierdoor had ik regelmatig uitval m.n. op RTL 8. Overigens heb ik nu wel het idee dat de multicas versie minder snel overschakeld naar een ander kanaal.

 

Mocht er zich weer een betere versie aanmelden met EMU, zal ik deze zeker weer gebruiken/proberen.

 

V.w.b. deze update: teletekst is beter(maar wie gebruikt dat nu nog) beeldkwaliteit: ik vindt het beslist niet verbetert, EPG: is idd duidelijker, maar het blijft behelpen met Nu/straks.

Met vriendelijke groeten:

Jan

 

Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: endurance
Ik heb de 2.53 multicas erop gezet. Ik had idd de EMU in het geheugen. Hierdoor had ik regelmatig uitval m.n. op RTL 8. Overigens heb ik nu wel het idee dat de multicas versie minder snel overschakeld naar een ander kanaal.

Mocht er zich weer een betere versie aanmelden met EMU, zal ik deze zeker weer gebruiken/proberen.

V.w.b. deze update: teletekst is beter(maar wie gebruikt dat nu nog) beeldkwaliteit: ik vindt het beslist niet verbetert, EPG: is idd duidelijker, maar het blijft behelpen met Nu/straks.
ik denk dat die uitval door cds geknoei wordt veroorzaakt , en dat ligt niet aan de fiirmware,
Link naar reactie
Delen op andere sites

de 25400 firmware werkt niet meer goed met de mediaguard module (globesticker) met name op de zenders die ook seca2 hebben, de hd kanalen geen probleem. Maar de aston dual twin 2.2300 werkt wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je nieuwst firmware wel erin, en bij inladen in de box moet als de box weer opstart in het sofwaremanager menu de kanalenlijst en settings en timer en de rest op usbstick opgeslagen (of hdd) en dan de fabrieksinstellingen uitvoeren de box zal dan bij de talen weer opstarten , en vervolgens gaat u in het opslagmedium usb en laad de settings weer in de box . kanalen -settings en timer etc En dan zal het goed moeten zijn . ps de laatste officiele firmware versies kunnen problemen hebben met de mediaguard module .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de emu en heb tot op dit moment geen problemen met zenders die op gecodeerd springen, behalve dan als ik heel snel zap en over een aantal zenders heen spring (maar dat was ook al zo voor de update naar de laatste versie -en een minor probleem wat ik op andere boxen ook zie-).

 

Timeshifting balk: je moet dat even uitschakelen in het menu, dan verdwijnt hij vanzelf ook uit het beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...