Ga naar inhoud

[Release!] [14-09-2009] PLi® Jade3 Enigma2 images updated (rev.6654)

Aanbevolen berichten

• Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: robkds
Ahum, ja... nu wel. Verder heb ik nu hetzelfde probleem als anderen dat je maar één keer een plugin kan downloaden.

nee hoor, je kan gewoon meerdere plugins downloaden als je maar niet uit het download overzicht gaat!

het lijkt erop dat de combi optie van Milo en DMM het te goed zodat je binnen het uur de melding krijgt dat er niets nieuws te halen of downloaden is wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Ik snap je niet. Er staat "touch /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/tpl/default/*" in. Als dat niet te lezen is, ligt dat aan de combi van s4a en jouw browser.

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje

het lijkt erop dat de combi optie van Milo en DMM het te goed zodat je binnen het uur de melding krijgt dat er niets nieuws te halen of downloaden is wink

Dacht dat de twee manieren van caching elkaar tegenwerkten, maar dat is het niet, het blijkt uiteindelijk gewoon een fout te zijn in de laatste (dmm) commit in de pluginbrowser.
Geplaatst:

Ik denk dat ze aan vakantie toe waren bij DMM, 't is al een tijdje stil in de E2 git repo, en de laatste toevoegingen die ik instuurde hebben ze helemaal verknoeid (files vergeten of verkeerde file ingecheckt, target lokatie vergeten...)

Geplaatst:
Citaat:
Om het laden van de webif te fixen kun je /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/tools.js overschrijven met dit bestand.

Of met telnet het volgende uitvoeren
Code:

touch /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/tpl/default/*

.

Zenders en bouquetten worden nu netjes geladen, alleen als ik op de knop WebTV druk, krijg ik alleen maar [no video] te zien en geen beeld.
Geplaatst:

geweldig, ik heb vanavond de pli-enigma2-jade3-dm8000-20090914-6654.nfi geinstalleerd, maar ook hierbij blijft het probleem met de plugings en downloads. ik heb alle 12 bladzijdes over dit item nu nagelezen maar geen oplossing gevonden, klopt dit of heb ik er overheen gelezen, wie helpt me uit de brand?

groeten uit 't zuiden

Frans, Meerssen

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Doe eens een update...

nog niet, de update staat nog niet online. We zijn nog even zeroconf aan het wegwerken, zodat je straks minder 'netwerkproblemen' gaat krijgen.
Geplaatst:

Pieter,

klopt, hij geeft geen pakketten etc. om te upgraden, hoor graag wanneer ik weer kan of moet updaten

bij voorbaat reeds dank

Frans

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen