mneerhout Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Het 'lijkt' erop dat na herstarten Enigma, je weer een volgende 1x toegang hebt tot downloads, lastig zo. Telnet wat is dat? Ik heb een Mac, dus ben een NoNo. Ik haal vanmiddag wel even de dm800 van moeders hier, die draaide met de vorige Pli in no time, kijken of die ook raar doet. Ha, net de 19/7-6555.nfi gevonden op een hd, die er maar weer eens opknallen, keep you informed.
Gast pieterg Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: mneerhout Het 'lijkt' erop dat na herstarten Enigma, je weer een volgende 1x toegang hebt tot downloads, lastig zo. En als je in de plugin lijst blijft na het installeren, kan je dan wel direct een volgende installeren? Dat is hoe de meeste mensen het gebruiken, en wellicht de reden dat het probleem niet eerder opgemerkt is.
hemertje Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: pieterg Origineel bericht van: mneerhout Het 'lijkt' erop dat na herstarten Enigma, je weer een volgende 1x toegang hebt tot downloads, lastig zo. En als je in de plugin lijst blijft na het installeren, kan je dan wel direct een volgende installeren? Dat is hoe de meeste mensen het gebruiken, en wellicht de reden dat het probleem niet eerder opgemerkt is. ik heb het zojuist eens geprobeerd en inderdaad zolang je in de downloadlijst blijft heb je geen problemen ben je er eenmaal uitgeweest en weer erin gaat krijg je de melding dat er niets nieuws te halen valt een herstart lost het probleem op dus als je wat wilt downloaden doe dat dan direct gelijk achter elkaar anders dien je tot de oplossing online is de box te herstarten voordat je weer bij de downloads kan DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
guppje29 Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Heb hem ook ff geinstalleerd en het is werderom een super image. Helaas Werkt de 2sub(Gsub) pluging hier ook niet op en de ondertitels zijn echt te klein. Hopelijk komt daar ooit nog een oplossing voor. Daar zit ik echt op te wachten. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
hemertje Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: guppje29 Heb hem ook ff geinstalleerd en het is werderom een super image. Helaas Werkt de 2sub(Gsub) pluging hier ook niet op en de ondertitels zijn echt te klein. Hopelijk komt daar ooit nog een oplossing voor. Daar zit ik echt op te wachten. deze ondertitel feature zit naar mijn idee al standaard in Enigma2 voor gsub is een lelijke hack in de code nodig die we niet gaan ondersteunen wat al eerder aangegeven is... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
hemertje Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: hemertje ik heb het zojuist eens geprobeerd en inderdaad zolang je in de downloadlijst blijft heb je geen problemen ben je er eenmaal uitgeweest en weer erin gaat krijg je de melding dat er niets nieuws te halen valt een herstart lost het probleem op dus als je wat wilt downloaden doe dat dan direct gelijk achter elkaar anders dien je tot de oplossing online is de box te herstarten voordat je weer bij de downloads kan wacht anders eens langer dan een uur en controleer dan nog eens of je dan wel het download menu in kunt en kunt downloaden... graag weer jullie bevindingen! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
mneerhout Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: pieterg Origineel bericht van: mneerhout Het 'lijkt' erop dat na herstarten Enigma, je weer een volgende 1x toegang hebt tot downloads, lastig zo. En als je in de plugin lijst blijft na het installeren, kan je dan wel direct een volgende installeren? Dat is hoe de meeste mensen het gebruiken, en wellicht de reden dat het probleem niet eerder opgemerkt is. Ja dat werkte wel natuurlijk, maar ik dacht me te herinneren dat ik ook bij updates altijd iets moest doen en dat gaat niet gelijk erachteraan. Maar goed, ik heb de oude erop geknald en die haalde wel gelijk een berg updates binnen, het zit dus echt in deze versie gebakken hoor dat probleem. Nu eerst zelf maar eens hobby'en met deze doos, blijkt een totaal ander ding dan de 7000 te zijn, moet er erg aan wennen. Waar zit EPG eigenlijk, bij de 7000 onder 'rood', kan het hier niet vinden. Misschien het boekje maar eens lezen
robkds Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: robkds Origineel bericht van: hemertje Highlights: - Fastscan (CDS/TVV/TéléSAT) Nou, ik ben vermoedelijk gek maar ik kan nergens in de menu's iets van fastscan vinden. Hoe zet ik dit aan of gebruik ik dit? Ook al tussen de downloads gekeken? Ahum, ja... nu wel. Verder heb ik nu hetzelfde probleem als anderen dat je maar één keer een plugin kan downloaden.
MR_B Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Als ik op OK druk dan krijg ik mijn zenderlijst, helaas kan ik dan niet zien op welke satelliet deze zender zit in een oog opslag. KAn ik dat ergens inschakelen? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast pieterg Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: MR_B Als ik op OK druk dan krijg ik mijn zenderlijst, helaas kan ik dan niet zien op welke satelliet deze zender zit in een oog opslag. KAn ik dat ergens inschakelen? andere skin kiezen
MR_B Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Ik gebruik de originel van PLI om geen extra problemen te veroorzaken. Welke skin heeft dit wel en geen bugs ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast pieterg Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: MR_B Ik gebruik de originel van PLI om geen extra problemen te veroorzaken. Welke skin heeft dit wel en geen bugs ? skins zijn niet bij te houden, je blijft bezig met groene schermen fixen. Van de SD skins is denk ik black-box het meest uptodate, van de HD skins dTV-HD
MR_B Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Dan misschien maar iets voor het PLI team om die toe te voegen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
4-stimpy Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Zit gewoon in de addons lijst. Dreambox 800 HD PLI Dreambox 7000s (PLI) 80cm triax Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1
Gast Sjaaky Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Om het laden van de webif te fixen kun je /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/tools.js overschrijven met dit bestand. Of met telnet het volgende uitvoeren Code: touch /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/tpl/default/* .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen