Littlesat Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Alleen dat "of met telnet" is niet te lezen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hemertje Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Geplaatst: 18 september 2009 Origineel bericht van: robkds Ahum, ja... nu wel. Verder heb ik nu hetzelfde probleem als anderen dat je maar één keer een plugin kan downloaden. nee hoor, je kan gewoon meerdere plugins downloaden als je maar niet uit het download overzicht gaat! het lijkt erop dat de combi optie van Milo en DMM het te goed zodat je binnen het uur de melding krijgt dat er niets nieuws te halen of downloaden is DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Sjaaky Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Ik snap je niet. Er staat "touch /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/tpl/default/*" in. Als dat niet te lezen is, ligt dat aan de combi van s4a en jouw browser.
Gast pieterg Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Origineel bericht van: hemertje het lijkt erop dat de combi optie van Milo en DMM het te goed zodat je binnen het uur de melding krijgt dat er niets nieuws te halen of downloaden is Dacht dat de twee manieren van caching elkaar tegenwerkten, maar dat is het niet, het blijkt uiteindelijk gewoon een fout te zijn in de laatste (dmm) commit in de pluginbrowser.
Gast MiLo Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Ik denk dat ze aan vakantie toe waren bij DMM, 't is al een tijdje stil in de E2 git repo, en de laatste toevoegingen die ik instuurde hebben ze helemaal verknoeid (files vergeten of verkeerde file ingecheckt, target lokatie vergeten...)
Littlesat Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Het zou wel aan de browser gelegen hebben (IE8) met VuurVos zie ik die regel wel ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Fabian Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Citaat: Om het laden van de webif te fixen kun je /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/tools.js overschrijven met dit bestand. Of met telnet het volgende uitvoeren Code: touch /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/tpl/default/* . Zenders en bouquetten worden nu netjes geladen, alleen als ik op de knop WebTV druk, krijg ik alleen maar [no video] te zien en geen beeld.
Harley Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Kan je MHW epg ook uitzetten in pli? VU+ Duo2 - PrismCube
fcr052 Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 geweldig, ik heb vanavond de pli-enigma2-jade3-dm8000-20090914-6654.nfi geinstalleerd, maar ook hierbij blijft het probleem met de plugings en downloads. ik heb alle 12 bladzijdes over dit item nu nagelezen maar geen oplossing gevonden, klopt dit of heb ik er overheen gelezen, wie helpt me uit de brand? groeten uit 't zuiden Frans, Meerssen ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E
Littlesat Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Doe eens een update... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast pieterg Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Origineel bericht van: Littlesat Doe eens een update... nog niet, de update staat nog niet online. We zijn nog even zeroconf aan het wegwerken, zodat je straks minder 'netwerkproblemen' gaat krijgen.
fcr052 Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Pieter, klopt, hij geeft geen pakketten etc. om te upgraden, hoor graag wanneer ik weer kan of moet updaten bij voorbaat reeds dank Frans ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen