jleroux61 Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Ik ga een nieuwe LNB bijplaatsen dus ik ben op zoek naar de beste sateliet. Ik heb reeds Atra 1,2,3,hotbird. Ik heb een tool gevonden bij Eutelsat waarbij je een lijst krijgt met alle FTA kanalen. Ik ben op zoek naar dergelijke tools om zo een beeld te krijgen van alle FTA kanalen in onze regio. Wat gebruiken jullie hiervoor? Ik ben een grote fan van Film, documentaires en thema kanalen. Sky is voor mij wel degelijk een verijking. Eventueel hebben jullie een suggestie welke sateliet ik erbij moet nemen. Bedankt MCE W7-DVBLogic 4.1 - XBOX360 (Extender) DM800HD-DM7025+-VU+Duo- OpenPLI2-Visiosat BIG Bisat-ASTRA1,2,3,Hotbird
Elwin Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 KingOfSat kan ook filteren op FTA of gecodeerde kanalen. Misschien daar eens kijken?
jleroux61 Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Geplaatst: 16 september 2009 Mooie tip. Bedankt MCE W7-DVBLogic 4.1 - XBOX360 (Extender) DM800HD-DM7025+-VU+Duo- OpenPLI2-Visiosat BIG Bisat-ASTRA1,2,3,Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen