Gast Paullo Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Voor diegenen die interesse zouden hebben, een producent van keukens uit West-Vlaanderen die het beu was dat in zijn straat te snel werd gereden, heeft een imitatieflitspaal gemaakt om in zijn voortuin te zetten. De man werd nadien gecontacteerd door een gans aantal mensen die ook interesse hadden en overweegt er een aantal te produceren voor rond de 500 Euro. Zie hier: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=GCU2F6UDG Greets
Bigfoot Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Handig, zet ik ook bij ons in de straat!
Fatfreddy Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Bigfoot Handig, zet ik ook bij ons in de straat! Deze lijkt me effectiever Plaats die maar in je rookvrije toko voor het geval er iemand een peuk opsteekt.
pukje Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Bigfoot Handig, zet ik ook bij ons in de straat! Deze lijkt me effectiever Plaats die maar in je rookvrije toko voor het geval er iemand een peuk opsteekt. HAHAHAHAHAHA
Gast hummiesat Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Sjaak(k) Zo'n ding zou wat zijn tegen van die figuren die te langzaam rijden en met hun slakkengang het overige verkeer hinderen.
rommelaar Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Goeie Sjaak(k) Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Kowalski Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Goed idee, maar houd wel een brandblusser paraat. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen