Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

servushd zit met een testbeeld sinds gisteren op de anixe transpnder met een soort testbeeld , kan je mooi zien hoe precies je beeld zit

Geplaatst:

Yeah!

Deze zender zou al een week FTA moeten zijn, gelukkig hebben ze tenminste een beeld erop. laugh

Nu nog die RedBull AirRaces, AutoRaces in HD en ik ben blij.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:
Origineel bericht van: SalimRMAF
Yeah!

Deze zender zou al een week FTA moeten zijn, gelukkig hebben ze tenminste een beeld erop. laugh

1okt starten ze
Geplaatst:
Origineel bericht van: 44piet
Yeah!

1okt starten ze

De vraag is of ze ongecodeerd blijven.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• 2 weken later...
Geplaatst:

Over een half uur beginnen de uitzendingen van Servus TV HD.

Astra 19 oost, 11303H 22000 2/3 DVB-S2 8PSK.

Dit is de transponder waar Anixe HD al op zit. Overigens is sinds vandaag Anixe HD en Astra HD ook te zien op 10832H.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

Ik heb net even zitten kijken. Het lijkt erop dat het een best leuke zender gaat worden.

Maar wat bedoel je met ARTE HD.. zijn er nu 2 transponders waar je zowel Astra HD alsook ARTE HD kunt mee ontvangen op de Astra?! shocked

Geplaatst:

Ja er zijn nu (tijdelijk) 2 transponders waar Astra HD en *Anixe* HD op te zien zijn (Arte HD heb ik niet genoemd).

Eén van de twee zal waarschijnlijk gebruikt gaan worden voor de CI+ plannen van de Duitse commerciëlen.

Maarre, Servus TV ziet er goed uit tot dusver. Zelfs de nieuwsstudio gaf HD beeld. Het bestaande Salzburg TV (12663H) zendt nu ook voortaan Servus TV uit, in SD.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:
Origineel bericht van: hvdh
Ja er zijn nu (tijdelijk) 2 transponders waar Astra HD en *Anixe* HD op te zien zijn (Arte HD heb ik niet genoemd).

Eén van de twee zal waarschijnlijk gebruikt gaan worden voor de CI+ plannen van de Duitse commerciëlen.

Maarre, Servus TV ziet er goed uit tot dusver. Zelfs de nieuwsstudio gaf HD beeld. Het bestaande Salzburg TV (12663H) zendt nu ook voortaan Servus TV uit, in SD.

Wat mij betreft bewijst deze zender toch weer dat 1080i er beter uitziet dan 720p, wat een strak plaatje zeg.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Geplaatst:

Het beeld is bij mij stukken slechter dan BBC HD.

Totnutoe vind ik BBC HD het ALLERbeste beeld geven.

Komt waarschijnlijk door de dure camera's waarmee ze alles hebben zitten opnemen, en de bandwidth. laugh

Geplaatst:
Het beeld is bij mij stukken slechter dan BBC HD.

Totnutoe vind ik BBC HD het ALLERbeste beeld geven.

Komt waarschijnlijk door de dure camera's waarmee ze alles hebben zitten opnemen, en de bandwidth. laugh

BBC-HD is de laatste maanden anders flink teruggedraaid in beeldkwaliteit.

(maar nog wel steeds óók 1080i natuurlijk smile )

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Geplaatst:

En dan te bedenken dat de BBC geen full hd is maar een soort avchd 1440 x1080

Geplaatst:

Ik heb dan ook (nog) geen Full HD TV, maar een HDTV 1366X768 uit 2005. :P

Kostte me een voortuin. ben aan het kijken voor een Samsung LED TV , 7-Series. CI+ interface...

Dat wilt zeggen dat ik voor 4 euro naar HD kan gaan kijken, ik denk dat ik naar DVB-C ga ipv DVB-S.

frown Of ik hou ze natuurlijk allebei! cool

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen