cheapwatcher Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Deze satelliet heeft ook een behoorlijke footprint: Niet gek voor CDS kijkers in Turkije enzo. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Obi Wan Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Idd, lijkt erg op de Hotbird footprint zo te zien. Ik vraag me altijd af hoe ze die extra power kunnen focussen op de canarische eilanden? Is het niet gewoon zo dat je ergens een soort brandpunt hebt en van daaruit het signaal steeds zwakker wordt als je meer naar buiten toe gaat? Zou iemand dat kunnen verklaren hoe die footprints tot stand komen? Of is het gewoon een kwestie van meerdere antenne's plaatsen? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
leo1949 Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Ik heb een donkerbruin vermoede dat ze dat met de vorm van de schotel doen Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Erik Slagter Geplaatst: 28 september 2009 Geplaatst: 28 september 2009 Dat lijkt mij ook ;-) Maar je kan geld maar één keer uitgeven en effectief vermogen ook ;-) Dus hoe groter de spot, hoe kleiner het vermogen en omgekeerd. Als ze dus een grote spot willen EN ook nog lekker veel vermogen, dan zullen ze er aardig wat vermogen in moeten stoppen. Gezien de ontwikkeling de laatste paar jaar zit daar inderdaad wel een stijgende lijn in :-) DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen