Mister HaCk Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Sinds vanmorgen is begonnen met het uitschakelen van seca2(mediaguard2) op Eurosport sd. Klanten die dus nog geen nieuwe kaart hebben die hebben hierop geen beeld meer. Neem contact op met Canal Digitaal voor alsnog de nieuwe kaart te verkrijgen. Andere kanalen zullen in de loop van september volgen. Buiten de kanalen van het settop pakket(rtl's, sbs, net5, veronica, ned1,2,3)
Alfons Verbiest Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Ik heb de nieuwe Seca3 kaart al in het begin gehad en ontvang momenteel gewoon Eurosport. Maar: Ik heb er ineens geen zendernaam meer in staan. Als ik de TP opnieuw inlees zie ik een zender zonder naam staan (dat is dus Eurosport) en als ik afstem op Eurosport zie ik in de balk die even verschijnt allerlei vreemde tekens i.p.v. de goede naam. Zijn er meer die dit hebben?
Moderator ceesv Geplaatst: 15 september 2009 Moderator Geplaatst: 15 september 2009 Alfons, mijn Humax 2000 heeft nog alle informatie in zijn geheugen staan. Op de info toets geeft hij gewoon Eurosport HD aan. Alleen de EOG is in het Tsjechisch? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Hallo Cees, Maar we hebben het hier niet over de HD versie. Die doet het bij mij prima met die Tsjechische EPG. Het is de gewone versie waar ze sinds vandaag de Seca2 codering van hebben uitgeschakeld. Ach, hij doet het gewoon. Het mag alleen geen naam hebben. Misschien werkt het binnenkort wel weer.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 september 2009 Moderator Geplaatst: 15 september 2009 Ah, misverstand. Ik kan alleen de HD versie ontvangen met mijn Abo. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rommelaar Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Origineel bericht van: Mister HaCk Sinds vanmorgen is begonnen met het uitschakelen van seca2(mediaguard2) op Eurosport sd. Klanten die dus nog geen nieuwe kaart hebben die hebben hierop geen beeld meer. Neem contact op met Canal Digitaal voor alsnog de nieuwe kaart te verkrijgen. Andere kanalen zullen in de loop van september volgen. Buiten de kanalen van het settop pakket(rtl's, sbs, net5, veronica, ned1,2,3) Klopt ik heb hier een berichtje van de klantenservice van CD. Vanaf 15 september worden de MG2 signalen afgeschakeld, te beginnen met Eurosport. Vanaf week 43 zijn alleen de zenders die in het SetTopBox-pakket zitten nog voorzien van MediaGuard 2 en 3. Met vriendelijke groet, Henk, Klantenservice CanalDigitaal Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
GHP Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik zag net op Kingofsat dat Eurosport tijdelijk FTA is, waarschijnlijk is er wat mis gegaan met het afschakelen van de Seca2 codering? Ik zie de coderingen op het kanaal zitten, maar hij gaat gewoon FTA open. DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
Alfons Verbiest Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb nu ook de naam Eurosport weer op het display staan i.p.v. een leeg veld. Dat heeft er dan waarschijnlijk ook iets mee te maken.
Gast Edwinmtb Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: GHP Ik zag net op Kingofsat dat Eurosport tijdelijk FTA is, waarschijnlijk is er wat mis gegaan met het afschakelen van de Seca2 codering? Ik zie de coderingen op het kanaal zitten, maar hij gaat gewoon FTA open. Zijn er dan soms weer problemen met ontvangers?
cheapwatcher Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: Edwinmtb Origineel bericht van: GHP Ik zag net op Kingofsat dat Eurosport tijdelijk FTA is, waarschijnlijk is er wat mis gegaan met het afschakelen van de Seca2 codering? Ik zie de coderingen op het kanaal zitten, maar hij gaat gewoon FTA open. Zijn er dan soms weer problemen met ontvangers? Hij gaf bij mij nog gewoon beeld. Maar eerlijk gezegd kijk ik alleen nog Eurosport HD. Die was al SECA3 only. Net zoals Hustler. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Trulli Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Er zijn inderdaad weer problemen met ontvangers. Ik heb een SAB Explorer pvr sc en Eurosport is op zwart gegaan. alleen via de CD module heb ik beeld en geluid op Eurosport. Ik heb SAB al gemailt over het probleem. Heb overigens de aller nieuwste software van SAB op de ontvanger, dus daar ligt het niet aan. M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen