Neptunus Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: Littlesat Als ze slim zijn en een goede schakelman hebben dan moeten ze dit inderdaad doen. Dan hebben ze alleen pech als er toevallig tegelijkertijd 2 (or meer) HD uitzendingen zijn. Dit is zover ik weet nog nooit gebeurt. Op na alle 3 de HD zenders met hulp van de nieuwe transponder die gaat komen. Oei, nu geraken we nog meer afhankelijk van de CDS schakelkluns, als dat maar goed gaat! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
rai Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Nou, lekker dan. Had de gewone Ned 1 er al uit gegooid en via Nederland 1 HD het journaal gescheduled. Erg fijn, zit ik met voetbal opgerscheept. Fijn dat CanalDigitaal dit even van te voren meldt dat het wordt aangepast. Prutsers.
aukemuis Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Geplaatst: 15 september 2009 Is pas vanmiddag helemaal rond gekomen schijnbaar. Denk dat de meerderheid van hun klanten erg blij is met de snelheid van schakelen. Het is in het leven soms echt belangrijk om de positieve kanten te zien en geloof me als ik zeg dat ik meer als gemiddeld discussie puntjes heb met onze vrienden in Hilversum.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen