crazydavid Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Blijkbaar hebben de politiekers niet veel te doen dezer dagen. Ik kan begrijpen dat een schotel niet altijd een even mooi zicht is. Echter stel ik mij toch de vraag of men dit wettelijk kan verbieden. Als ze hier mee gaan beginnen dan zijn we terug naar af. Tenzij ze sponsoren in een abonnee bij andere aanbieders en daar ook de mogelijkheid is om zo veel zenders te hebben. Ik denk het dus niet. Mijn schotel staat mooi op mij tuinhuis. Mijn buren hebben er geen last van. En ik vind een schotel toch nog mooier dan op een betonnen muur te moeten kijken. dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
TokeMUp Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Origineel bericht van: TokeMUp Als het een flatgebouw is kan je het met een GSO oplossen. Technisch 256 posities mogelijk. (helaas niet zoveel ontvangbaar hier) Maar dat betekent wel dat alle bewoners sattv moeten willen. Hier in Vlaanderen is dat toch uitzonderlijk. Meestal is het maar een heel kleine groep. En als ze dan horen dat ze zoveel zenders moeten missen, tja, probeer ze dan maar eens te overtuigen. En dan kom je inderdaad in de "iedereen doet maar op" cultuur terecht. Een GSO werkt perfect met Sat en Kabel of Antenne (DVB-T)!! mvg
TokeMUp Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: MagicOnline Misschien omdat nog geen hardware is om meer als 4 satellieten op 16 ontvangers door te geven? Al eens gedacht aan meerdere verschillende switchen achter elkaar te hangen? mvg
Fatfreddy Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: MagicOnline Misschien omdat nog geen hardware is om meer als 4 satellieten op 16 ontvangers door te geven? Al eens gedacht aan meerdere verschillende switchen achter elkaar te hangen? mvg Ik heb daar inderdaad wel eens aan gedacht maar weet niet zeker of het allemaal werkt. Heb jij er ervaring mee ?
TokeMUp Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: MagicOnline Misschien omdat nog geen hardware is om meer als 4 satellieten op 16 ontvangers door te geven? Al eens gedacht aan meerdere verschillende switchen achter elkaar te hangen? mvg Ik heb daar inderdaad wel eens aan gedacht maar weet niet zeker of het allemaal werkt. Heb jij er ervaring mee ? Een uncommited DiSEqC switch tussen ontvanger en multiswitch is de oplossing. Je ontvanger moet het wel aan kunnen. Dus geen CD/TVV goedgekeurde z**i. Config op DiSEqC 1.1 zetten Uncommited op input 1 DiSEqC poort AA voor eerste positie. 2de wordt dan Input 1 AB, 3de input 1 BA, 4de Input 1 BB, 5de Input 2 AA, ... Het is zelfs mogelijk om meerdere uncommited switches achter elkaar te plaatsen. mvg
Aanbevolen berichten