groeselt Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Acer Aspire one Pro in nieuwstaat incl. Windows 7 Starter dit is een RTM versie zonder restricties wat houd dit precies in
Psychosammie Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 RTM = release-to-manufacturing Of in gewoon Nederlands: de bijna klaar versie. Deze versie kon je bij Micro$soft downloaden en proberen. Deze versie stopt ergens juni 2010 met werken. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de echte Windows-7 koopt Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
groeselt Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Geplaatst: 18 september 2009 dank je wel voor je antwoord
RS2000 Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Deze versie stopt ergens juni 2010 met werken. Volgens mij is dit toch een restrictie, zonder restrictie zou moeten betekenen dat hij het blijft doen.
Psychosammie Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Ja, Bill is gek! Met restricties wordt meestal bedoeld dat bepaalde gedeelten van de functionaliteit niet werkt. Dat is bij deze Windows-7 niet zo. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen