Ga naar inhoud


NED 1HD = NED 3 HD!


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Meteen na de Prinsjesdag beschouwingen is het programma op NED 1 HD omgeschakeld naar het Programma van NED 3.

 

Dus toch een HD schakelkanaal.

 

Canaal digitaal heeft besloten, tijdelijk in plaats van NED 1 HD, NED 3 HD door te geven.

 

De reden daarvoor is, dat de NPO zal de komende tijd, championsleague wedstrijden waar nederlandse teams aantreden, uitzendt in HD op NED 3 HD.

 

 

>Ik vraag mij af, waar je een verzoek in kan dienen voor de doorgifte van de HD uitzendingen van Nederland 2.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik zag liever op zondag avond Nederland 2 in HD.

De Beagle, in de voetsporen van Darwin!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net de nieuwsbrief ontvangen.

HD kanaal blijft vooralsnog geschakeld op de programma's van Nederland 3.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digital is voor mij in dit opzicht volkomen ONBETROUWBAAR. Immers, wie vindt het acceptabel dat een afspraak zomaar veranderd wordt?

 

Ik ben met vakantie geweest, had Wallander geprogrammeerd, komt thuis, staat er een of andere waardeloze voetbalwedstrijd op de hard disk...

 

Dit had minstens een week, zo niet langer, vooruit gecommuniceerd moeten worden. Mij maken ze niet wijs dat ze pas op dinsdag wisten dat ze woensdag zouden overschakelen.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom doen ze het niet zoals SVT, de Zweedse omroep. In principe wordt op SVT HD de programma's van SVT1 doorgeprikt. De Native HD programma's worden uiteraard in HD (720P) uitgezonden, de overige programma's geupscaled tot 720P. Maar, als op SVT2 een programma loopt wat beschikbaar is in native HD, wordt dit programma uitgezonden. Op die manier krijg je ook "lege gaten" die worden opgevuld met een inhoudstafel... Nadeel is dus dat je niet de hele tijd naar de HD zender zou kunnen kijken, doordat er soms gaten in zitten. Eigenlijk kijk ik alleen maar HD als het ook echt HD is, de overige programma's vind ik vaak beter in SD, wat door SVT in superhoge kwaliteit uitgezonden wordt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: Amager95
maar twee van hetzelfde is wel teveel


ene moderator die geen moderator is ook wink


er is vaker hier 1, 2, of 3 draadjes dat over hetzelfde gaat.
dat is zeer onprettig lezen, en gaat het doel van effectiviteit zijn doel voorbij, bovendien is het herhaling van het andere draadje.

moderator? nee, maar wil graag dat het leesbaar blijft en volgbaar is, wat gaat over het zelfde onderwerp. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...