Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Ik ontvang zwart beeld op Arte HD, Das Erste HD, ZDF HD momenteel. Tijdelijk probleem ?
CEASAR W Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Ik ontvang zwart beeld op Arte HD, Das Erste HD, ZDF HD momenteel. Tijdelijk probleem ? Hier gewoon beeld!! ceasar
Gast aart44 Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Ik ontvang zwart beeld op Arte HD, Das Erste HD, ZDF HD momenteel. Tijdelijk probleem ? Waarschijnlijk heb je een nieuwe zenderlijst geladen en de PILOT staat op uit bij de HD zenders zet hem AAN en je hebt beeld.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Moet aan die nieuwste PLi image liggen, denk ik. Als ik op die zender ga staan, en klik dan op Information, en dan op Transponders, krijg ik een groen/rood/blauw scherm (één kleur, maar precies willekeurig)
Gast aart44 Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Niks PLI je transponder nakijken nog een keer en goed instellenb heb je gewoon beeld PILOT moet AAN op deze transponder.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: zzzzzzz Ik ontvang zwart beeld op Arte HD, Das Erste HD, ZDF HD momenteel. Tijdelijk probleem ? Waarschijnlijk heb je een nieuwe zenderlijst geladen en de PILOT staat op uit bij de HD zenders zet hem AAN en je hebt beeld. Ik had mijn PLi hergeïnstalleerd, en mijn oude zenderlijst teruggeladen met Dreamedit. Voorheen had ik niet opnieuw gescand, blijkbaar staan de transponderlijsten dan niet goed ? Inderdaad, na herinscannen lukt het wel. Maar ik dacht als je je zenderlijsten exporteerde en importeerde dat dat erin zat ?
Gast aart44 Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Ik had mijn PLi hergeïnstalleerd, en mijn oude zenderlijst teruggeladen met Dreamedit. Voorheen had ik niet opnieuw gescand, blijkbaar staan de transponderlijsten dan niet goed ? Inderdaad, na herinscannen lukt het wel. Maar ik dacht als je je zenderlijsten exporteerde en importeerde dat dat erin zat ? Vermoedelijk zit die optie PILOT AAN of UIT er niet in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen