loewe fan Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 hallo, Ik zit met het volgende probleem, als ik mijn laptop opstart dan lijkt die het gewoon te doen. De Hdd begint te spinnen de fan begint te draaien alleen duurt dit maar een tweetal seconden. Ik heb al geprobeerd om in de Bios te komen, maar dat lukt ook niet. In eerste instantie dacht ik dat de Hdd kapot was maar omdat ik niet in de bios kan komen zal het wel ergens anders aan liggen. Ik dacht zelf dat misschien de voeding kapot is, maar hoe kom ik hier achter. Als er mensen zijn die denken dat het misschien ergens anders aan zou kunnen liggen hoor ik het graag. deze laptop is een Compaq Presario A900 mvgr, Loewefan
leo1949 Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Het lijkt mij dat je dit beter in het topic "De rokende soldeerbout" had kunnen zetten. Dan heb je volgens mij meer succes met je vraag. En dat kan alsnog dan moet je de <waarschuw moderator> button aanklikken. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
iemand Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 krijg je bij opstarten wel beeld; maw branden de tl-buisjes wel ? gr. Erik
Gast Pajarin Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Misschien lukt het om beeld te krijgen door er een externe monitor aan te hangen. Groet, Pajarin.
loewe fan Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Geplaatst: 19 september 2009 als ik de laptop opstart krijg ik een rood achtige gloed op het scherm. Voor de rest doet die dan niks meer loewefan
vGnp Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: loewe fan deze laptop is een Compaq Presario A900 Hoe oud is dat ding? Het zou best eens kunnen dat je CMOS batterij op het moederboard vervangen moet worden. Als die het niet meer doet, kom je niet meer in het BIOS en wordt er geen hardware meer herkend. En dus wordt er niet doorgestart. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Xilence Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Onzin, als dat batterijtje leeg is worden de instellingen in het bios niet meer vastgehouden, maar de laptop start nog wel gewoon op. Citaat: als ik de laptop opstart krijg ik een rood achtige gloed op het scherm. Voor de rest doet die dan niks meer Heb je de tip van 'Pajarin' geprobeerd? Vermoed zelf ook een kapotte kabel naar je scherm, door het openen en dicht doen van het scherm kan er een kabelbreuk voordoen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen