Kabeltje87 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Deze tijd melding is idd een fout in Gemini. Op IHAD staan wel wat fixes voor dit. Je moet maar eens op IHAD zoeken. Op www.rytec.be (helemaal onder op de pagina) staan deze fixes ook vermeld (samen met de benodigde bestanden) Maar schiet niet op mij als het niet lukt. We weten dat het moeilijk is. Maar op IHAD rapporteerden mensen dat ze het werkende hebben gekregen - MV bedoel ik. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 dank je wel voor de reactie natuurlijk had ik al dergelijke bestanden en ook verwijzingen opgezocht. dat houdt niet over, dus dan zal ik een enkele box toch maar weer naar pli moeten zetten terwijl daar de reeds gemelde OVERIGE bug's met fixes wellicht "nooit" meer worden ondergebracht in een nieuwe Pli voor [enigma1] want een nieuw image blijkt er niet in te zitten of ben ik abuis team Pli? ciao Get Back The Beatles
dAF2000 Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch dan zal ik een enkele box toch maar weer naar pli moeten zetten terwijl daar de reeds gemelde OVERIGE bug's met fixes wellicht "nooit" meer worden ondergebracht in een nieuwe Pli voor [enigma1] want een nieuw image blijkt er niet in te zitten of ben ik abuis team Pli? Tuurlijk zitten er fouten in de PLi image en sinds de laatste Jade3 zijn er zelfs fouten opgelost in OpenPLi. Er wordt dus gewoon gewerkt aan de Enigma1 images. We zullen vast een nieuwe image releasen maar iedereen weet dat er niet veel meer gebeurt voor Enigma1. Een andere grote zoals Gemini lijkt zelfs gestopt te zijn. Effe los van alle andere ontwikkelingen zoals de SQLite EPG import. Ook dat zul je alleen maar op PLi werkend krijgen.
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 kijk als we maar weten (enima 1 users) dat Pli wel nieuw released indien de bugfix list is afgewerkt ik hoef ook niet extreem veel meer als er maar ondersteuning is want doorsnee ben ik prima tevreden. oké die ene box dan toch op Pli en ik weet er komt rien a va plus van gemini team. maar een beetje nette EPG willen we zeker kunnen blijven gebruiken als tevreden enigma 1 user ciao Get Back The Beatles
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen