Ga naar inhoud


[Satelliet] acht opgeschakeld op 12.722 19 oost


Gast 44piet

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Pieter-Brugge
Is nog niet zeker want Vitaliteit zit ook niet in het Vlaamse pakket (2e smartkaart op zelfde abonnement voor 2 euro) en is ook Vlaamse zender op diezelfde transponder.

Zeker is dat het in basis en pluspakket zit, maar nog niet op de 2e kaarten...

Afwachten maar, maar zou er eigenlijk wel moeten inzitten want "8" is een algemene Vlaamse zender...


Vitaliteit zit niet op dezelfde transponder,die zit op de 23.5 die zender.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, er is beeld op acht.

 

Wel zag ik gisteren met een serie nog uitgerekte gezichten in de breedte. Het logo stond wel goed, dus ik denk dat het een fout van de zender zelf is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo slim zijn ze niet. daarbij, die EPG wordt waarschijnlijk automatisch aangeleverd. Ge wenst toch niet dat ze iemand moeten betalen om die nog aan te passen ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan men beginnen om een ultra-niche kanaal zoals Man X te verwijderen, ik kan mij namelijk moeilijk indenken dat er veel abonnees zijn en te verantwoorden dat een generalistisch entertainment kanaal zoals Acht hiervoor plaats moet ruimen. Trouwens geeft men nog steeds een kanaal "Test 97" door waar makkelijk ruimte is voor Man X en eventueel nog een andere timeshare wat wel kan werken.

 

Men kan ook iets of wat flexibel zijn met het startuur en beginnen met het programma wat het dichtst bij 18.00hr start. Als dat 17.50hr of 18.05hr is, je kan tenminste het programma volledig kijken. Dit kan men ook doorvoeren naar het einduur.

 

Maargoed, dit zal allemaal wat veel gevraagd zijn van dat hobbyclubje in Zaventem... gezien de geschiedenis van de grote Nederlandse zus en het schakelen op Sport1.2/Eredivisie Live 2. Volgende week heb ik weer een Samsung Irdeto box voor de ex-Interkabel, nu Telenet, kabel. Eindelijk EXQI Sport, de + zenders van de VRT, Acht en nog enkele andere zenders op een deftige manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd dat gezeur.

In plaats van tevreden te zijn dat TVV een inspanning doet

om ook deze zender in het mate van het mogelijke aan

te bieden. Het zijn toch allemaal herhaalzenders, met

een beetje creativiteit neem je je prog op, en kijk je

wanneer het je uitkomt toch.

 

Ik vind dat ze het goed doen.

 

Sat kijkers zijn er nu eenmaal niet veel, Er zijn veel

kosten en weinig abo's en toch hebben ze de laagste prijs.

 

Breek niet altijd af, zwijg gewoon en ga naar Telenet als

je niet tevreden bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan dit ratio komen er geen sat kijkers bij en gaan er waarschijnlijk ook nog zijn die het beu worden om halve zenders te krijgen (bedankt TVV...) of gewoonweg de zender moeten missen.

 

Als TVV hiermee gelukkig is, het zij zo. Maar je moet niet proberen te verdoezelen dat er stilstand of zelfs achteruitgang is bij TVV, het gaat hier niet enkel om Acht maar over wat er de afgelopen maanden al gebeurd is (tot klanten vertellen dat ze illegaal kijken terwijl men wel elke maand z'n geld van de rekening zien gaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je nu echt mocht tvv een transponder of 2 bijhuren

en alle zenders integraal en in hd zou brengen, en daardoor

ook de abo prijs noodzakelijk moet verdubbelen, ze dan meer kijkers

zouden aantrekken... Ik geloof het niet hoor, integendeel

ze zouden er verliezen.

Ik ben meer dan tevreden zo !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag wat meer betalen voor een completer aanbod en grotere keuze. Verdubbelen gaat inderdaad niemand aanvaarden! Maar ik ben de laatste maanden 2 zenders kwijt die ik dagelijks bekeek (Cartoon Network en Boomerang) en men heeft nochtans geen geld teruggestort...

 

Maar kijk, deze discussie is al tientallen keren gevoerd en elke keer eindigt het op dezelfde manier: ga naar Telenet; als ze meer aanbieden gaat ge meer moeten betalen; etc etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad weer een goed voorbeeld van hoe het niet moet.

 

Als je zo'n zender aanbiedt, doe het dan wel correct en start niet in het midden van een uitzending en stop eveneens niet in het midden ervan. Daarmee kan toch niemand tevreden zijn, tenzij de "usual suspects" hier, maar die praten nu éénmaal alles goed, zelfs als voor dezelfde prijs enkel nog EEN en CANVAS zouden worden doorgegeven.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal akkoord.

Ik meen hier ergens in dit forum gelezen te hebben dat canvas HD niet aangeboden gaat worden wegens potentieel te weinig kijkers... hoe kan je dan de ruimte voor man x verantwoorden als hiervoor twee andere zenders op zwart moeten gaan?

Ok, het nieuws van kanaal z zit vnl. in een herhaallus, maar nu krijg je zelfs helemaal geen nieuws te zien. Gelukkig is er nog de website waar je de debatprogramma's van Goossens en Polspoel kan kijken... maar ik vind dit toch al ver gekomen zijn.

 

Als men geen bijkomende investeringen gaat doen en samenwerking probeert na te streven tussen de verschillende providers, zie ik toch moeilijk in hoe men vooruitgang gaat kunnen boeken, anders dan jaarlijks de prijs te verhogen?

Ik begrijp niet dat men nooit een samenwerking heeft aangedurft met Exqi? Die zitten toch op de sat?

 

De vrije hardwarekeuze is momenteel nog het grootste pluspunt... maar hoelang gaat dit nog houdbaar zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kenis
Leuk hoor, zit je naar The Soprano's te kijken, poef , beeld op zwart

Als je een zender doorgeeft doe het dan meteen GOED en niet van willen maar niet kunnen !!!! En dan hebben we het nog niet gehad over de erbarmelijk beeldkwaliteit


op de telenet kabel is de zender ook in een lage bitrate (max 3600),dus ligt het niet deels aan TVV.
op telenet is soms ook de kwaliteit laag.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...