Amazor Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Wat heeft Telenet daar nu weer mee te maken. Beeldkwaliteit ligt in de lijn van de verwachtingen als TVV-zender, de bitrate is nog lager dan bij Telenet, bij TVV zal je blij mogen zijn dat de zender 2,5 Mbps zal halen. Kanaal Z/Acht/Man-X krijgt nu eenmaal de laagste bandbreedte. Al bij al valt het beeld nog mee zolang de uitzending in 16:9 is. Het probleem wordt groter als er 4:3-uitzendingen zijn, daar die ook als 16:9 doorgegeven worden. Dit resulteert in Teletubbie-hoofden en wazige blokkendozen en is vervelend voor personen die graag materiaal in hun originele verhouding zien, dus daaraan kan zeker nog gewerkt worden... Om positief af te sluiten: de klank is beter dan bij Telenet. Daar is het maar in 128 kpbs en klinkt het eigenlijk voor geen meter, bij TVV is het gelukkig 192 kbps. Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+
digitaal kijker Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 dat de bron van Acht ook niet al te goed is, heb het gezien op telenet en op belgacom tv. is gewoon een feit. is wel geen voordeel dat TVV het nog lager doorgeeft, dat spreek ik ook niet goed. hetgeen TVV nu doet is niet goed te spreken, 3 zenders al delen op 1 plek is iets dat te ver gaat. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Opuske Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 maar wie van jullie heeft al gaan klagen bij TVV over dit probleem. Ik zie jullie hier altijd wel zagen op het forum maar volgens mij zijn er niet veel die aan de telefoon gaan zagen bij TVV. Ik alvast heb gaan klagen (niet dat het zal helpen maar ze weten het tenminste)
Gast Paullo Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Heb jij het telefoonnummer van Kurt Pauwels dan ? Want telefoneren naar iemand van het call-center om je te beklagen over de beeldkwaliteit of de beperkte uren van doorgifte, is volgens mij zoveel als gewoon het geld besteed aan het telefoongesprek weggooien, zonder de tijd die je verliest met het indrukken van allerhande nummers om opties te kiezen en je smartcardnummer in te geven. Greets
notrius Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 eens kijken in de cache of rechtstreeks in het resultaat wanneer je 'kurt pauwels tvv email' in google zet. Origineel bericht van: Paullo Heb jij het telefoonnummer van Kurt Pauwels dan ? Want telefoneren naar iemand van het call-center om je te beklagen over de beeldkwaliteit of de beperkte uren van doorgifte, is volgens mij zoveel als gewoon het geld besteed aan het telefoongesprek weggooien, zonder de tijd die je verliest met het indrukken van allerhande nummers om opties te kiezen en je smartcardnummer in te geven. Greets
voodoodoll Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Ik heb hierover een klachtenmail gestuurd en via Twitter een bericht gelaten aan Acht zelf... Tot zover: geen reactie van beiden.
Gast calculator Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Volgens mij is van alle Vlaamse zenders de beeldkwaliteit minder als die van de Nederlandse zenders via de satelliet.
Gerard 76 Geplaatst: 25 september 2009 Geplaatst: 25 september 2009 Vind VTM er anders prima uitzien hoor...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen