mapi Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Iemand ervaring met dropbox ?. dit is een online backup mogelijkheid die je bestanden altijd in sync houd , je kunt zelfs delen met anderen.... http://www.getdropbox.com Heb gelezen wat ze schrijven, maar hoor toch ook graag van gebruikers wat ze ervan vinden Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
winwiz Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Origineel bericht van: mapi Iemand ervaring met dropbox ?. dit is een online backup mogelijkheid die je bestanden altijd in sync houd , je kunt zelfs delen met anderen.... http://www.getdropbox.com Heb gelezen wat ze schrijven, maar hoor toch ook graag van gebruikers wat ze ervan vinden Ik zit altijd met zoiets van = Hoe is de veiligheid? = Hoe zit het met de snelheid? = Hoe makkelijk kun je er weer bij? = Bestaan ze nog als je het echt nodig hebt? Je kunt ook simpel je bestanden in sync houden naar een externe (netwerk)schijf. Is gegarandeerd een stuk sneller en anderen kunnen er zeker niet bij. De gratis 2 Gb versie kan al een simpele (encrypted) usb stickje zijn Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
mapi Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Geplaatst: 16 september 2009 ja daar heb je ook gelijk in. zat al ook te denken aan een NSA van bv netgear of zo die ik ook van extern kan benaderen. als ik waar dan ook ben ter wereld kan ik nog aan mijn bestanden.... Misschien wel een betere oplossing Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
winwiz Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Kijk meteen eens naar goodsync of allway sync (google) die synchroniseren ook automatisch naar een ander medium... hoeft niets te kosten. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
reptovis Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 Ik gebruik het al een jaar en het werkt fantastisch. Ik heb 5 GB aan ruimte. De 3 GB krijg je door anderen ook lid te maken. Steeds krijg je er een 1/4 GB bij. Nooit problemen mee gehad. Zelfs gebruiken we het voor een redactie met allerlei teksten voor een blad. Blijft er netjes op staan, en alle redactieleden kunnen erbij. Zodra iemand iets veranderd of delete dan wordt alles ook op de andere pc's veranderd. Geweldig programma, zou het niet meer willen missen! Reptovis Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen