1pm Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 hoi ik wil inloggen op msn krijg ik ee foutmelding moet de nieuwste versie downen een upgrade. Maar als ik dit doe krijg ik op het laatst een foutmelding iets kan een dll niet vinden. ordinal 266 msi.dll Ik leesop de diverse sites dat er inderdaad probs zijn weet iemand het prob te verhelpen . draai hier op de pc windows xp home edition service pack 1 nog . bedankt voor de antwoorden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast hummiesat Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Volgens mij heb ik pas ergens gelezen dat MS een verplichte upgrade voor MSN gaat pushen. Vandaar dat je moet upgraden. Ik weet niet hoe je de nieuwere versie nu gedownload hebt, maar misschien moet je dat eens via de MS site proberen en dan een install doen. En wat ook niet verkeerd is is om de oude er eerst af te knikkeren. Dit is btw een issue voor het computer gedeelte.
1pm Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Geplaatst: 16 september 2009 ja nu snap ik niks meer ervan op de laptop krijg ik geen melding . Hoef ik niet te upgraden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast hummiesat Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 En dat is dezelfde (oude) versie? Zo niet, dan komt dat nog wel.
Satdorus Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Kan het niet te maken hebben met je service pack 1, dat je die dll melding krijgt? Service pack 1 dat is wel oud. Als je eerst de oude versie eraf gooit. Loop je dan niet de kans dat je al je contacten kwijt bent?
Gast hummiesat Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Nee, je contacten raak je niet kwijt. Hooguit je custom emoticons als je pech hebt.
hemertje Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 en die kan je ook backuppen en terugzetten, zie google DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Poetsdoekje Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Lijkt me het beste om eerst de laatste Service Pack (SP) te downloaden en kijk dan eens verder of je de foutmelding nog krijgt, ik denk het niet En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Puch Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Service pack 1 is echt wel verouderd. We zitten nu aan service pack 3 en na dat service pack zijn al weer meer dan 50 updates beschikbaar. Download Service pack 3 van de microsoft website en installeer dit. Zo sla je alles over van updates die daarin zitten. Vergeet vooral ook NET framework niet te installeren. Die heeft de nieuwste msn namelijk nodig. Zit in de "optionele updates" op de windows update pagina. Als je alle updates hebt gedaan, installeer dan de nieuwste windows live messenger. Een andere mogelijkheid is overschakelen op Amsn Opensource variant van msn Succes iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
1pm Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Geplaatst: 16 september 2009 klopt inderdaad op de lap staat versie 2 Joa zo gaat dat alaaf !!!!
gigantaandemuur Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 oude versie s van msn worden allemaal uitgeschakeld. Oude verie s zijn wel te downloaden nog maar installeren dan weer niet, Je moet dus naar de windowslife versie met sp 2 idd . "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen