jvd1971 Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb een dreambox 500. Via de LNB out heb ik een coax doorgelusd naar mijn slaapkamer. Daar heb ik tevens een dreambox aangesloten. Diverse mensen hebben aangegeven dat dit niet gaat. Ik heb perfect beeld zowel beneden als boven. Kan ik problemen krijgen met bepaalde kanalen (horizontale en vertical polarisaties)??. Ik heb een lnb Astra 19.2
Ome Merde Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 als de dreambox die doorgelust is aanstaat, moet de "bron" op standby staan volgens mij. ik weet het niet zeker, ik heb een twinlnb merDe deze ruimte is te huur
paardengek Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Origineel bericht van: jvd1971 Kan ik problemen krijgen met bepaalde kanalen (horizontale en vertical polarisaties)?? Ja, wanneer de eerste dreambox een horizontale zender ontvangt, dan kan de tweede alleen maar horizontaal zenders ontvangen. Hetzelfde geldt ,denk ik, voor hoge en lage freqenutieband. Ik raad je een twin LNB aan, waaraan dus twee coax kabels bevestigd is, de ene naar dreambox 1 en de andere naar dreambox 2. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
donthateme Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 die constructie heb ik ook geprobeerd, ik had freezes op beide boxen. Om de 30 sec. Is niet te doen, snap niet dat jij perfect beeld hebt op beide boxen, ga ook voor de duolnb optie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen