Sjattuh Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb hier een 500s welke een lichtblauwe waas over het beeld lijkt te genereren. Ik heb een andere scart geprobeerd, met allerlei instellingen van DB en TV lopen spelen maar niets mocht baten. Heeft iemand dit wel eens eerder gehad? Het beeld is verder helder en duidelijk op een blauwe waas na dan.. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Ome Merde Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 hoe oud is die 500 ? ik meen me te herinneren dat de allereerste serie een RGB bug had. of was dat softwarematig op te lossen ? merDe deze ruimte is te huur
dAF2000 Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Origineel bericht van: Ome Merde hoe oud is die 500 ? ik meen me te herinneren dat de allereerste serie een RGB bug had. of was dat softwarematig op te lossen ? merDe Dat was lichtgroen geloof ik. Nou ja, ik heb 't nooit gezien. PLi heeft hiervoor nog een speciale "old framebuffer" image. Dat zou 't wel 'ns kunnen oplossen. Als we 't over dezelfde kleur hebben, tenminste
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen