Con Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik gebruik Koala om het laatste nieuws te lezen op verschillende nieuwsgroepen. Toen ik dit wilde installeren bij mijn vrouw kreeg ik de melding dat het al was aangemeld. (waarschijnlijk ivm een gelijk IP-adres). Concreet, zijn er meer progjes die hetzelfde kunnen doen als Koala? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast ThaTiCK Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Bedoel je dat het Koala programma zich niet wilde registreren? Of kreeg je een foutmelding bij het benaderen van je nieuwsserver? In een -altijd aanwezig- programma als Outlook Express is ook een newsreader te vinden.
Con Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Geplaatst: 19 september 2009 Ik heb zitten snurken en bedoelde FTD3. Deze krijg ik niet geïnstalleerd op een tweede PC van mijn vrouw. De melding globaal is dat er al pasgeleden was ingelogd en moet 48 uur wachten. Dat 48uur wachten is lastig omdat in FTD3 iedere dag één maal op mijn eigen PC aanroep. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
winwiz Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 vreemd, ik heb het zonder problemen op 3 pc's staan, waarvan 1 laptop.. FTD3 dus Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Dat komt omdat je waarschijnlijk verschillende gebruikersnamen gebruikt. Als je dezelfde gebruikersnamen gebruikt zal het wel lukken (denk ik)
Con Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: Pedro Newbie Dat komt omdat je waarschijnlijk verschillende gebruikersnamen gebruikt. Als je dezelfde gebruikersnamen gebruikt zal het wel lukken (denk ik) Eigenlijk denk ik dat ook maar ik verwacht dan dat je op beide PC's dezelfde update krijgt. Als ik om een update vraagt zal (in mijn opinie) mijn vrouw geen update meer krijgen. Ik heb dat uiteraard niet uitgeprobeerd. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Ik denk wel dat zij gewoon ook haar update krijgt, dit wordt namelijk lokaal bijgehouden in de map profiles. Het bestand wat eindigt op .ftd daarin wordt dat bijgehouden denk ik onder het kopje [General] en dan het item LastCheck. Je zou kunnen proberen om op haar PC jouw map profiles te kopieëren en kijken wat het resultaat is.
winwiz Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Origineel bericht van: Con Origineel bericht van: Pedro Newbie Dat komt omdat je waarschijnlijk verschillende gebruikersnamen gebruikt. Als je dezelfde gebruikersnamen gebruikt zal het wel lukken (denk ik) Eigenlijk denk ik dat ook maar ik verwacht dan dat je op beide PC's dezelfde update krijgt. Als ik om een update vraagt zal (in mijn opinie) mijn vrouw geen update meer krijgen. Ik heb dat uiteraard niet uitgeprobeerd. HG CC Elke pc krijgt zijn eigen update (ik draai op allen hetzelfe account) dus dat is geen probleem Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Con Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Geplaatst: 20 september 2009 Origineel bericht van: winwiz . . . Elke pc krijgt zijn eigen update (ik draai op allen hetzelfe account) dus dat is geen probleem . . Uitgeprobeerd en inderdaad het gaat goed, ik geloof dat ik vooraf teveel beren op de weg aan het zetten ben. Heren / dames, bedankt maar weer. En . . . beer is nu dood. . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen