Ga naar inhoud


[DM500S] Test - Dreambox connecten met NewCS op Windows


lujo

Aanbevolen berichten

Eerst even een toelichting:

 

Ik heb testen uitgevoerd met NewCS op Windows, ACamd, Smargo SmartReader Plus en MediaPortal (MDAPI). Daarbij viel me op dat het soms heel lang kan duren voordat een zender geopend werd (15+ seconden) met mijn SECA 3 kaartje. Dus ik heb het gevoel dat het aan de ACamd ligt dat die ECM's niet goed verwerkt of niet goed communiceert met NewCS.

Want tijdens het zappen was ik naar NewCS console aan het kijken. En soms kreeg ik dus melding "User logged out". Dat zijn van die momenten dat het dus 15+ seconden duurde om zender te decoderen. Als het goed gaat dan duurt het rond 4 seconden.

Dreambox doet er 2 tot 3 seconden over dus 4 sec. lijkt me acceptabel.

 

Wat ik nu wil proberen is het volgende:

 

Ik wil op Windows NewCS 1.65 draaien en ik wil op Dreambox een softcam draaien die connect met NewCS op Windows

(over netwerk).

Op die manier wil ik testen hoe stabiel NewCS werkt op Windows. En ook gelijk uitsluiten dat mijn langzame zaptijd en "User logger out" aan NewCS ligt.

 

Mijn vraag is dan wat kan ik allemaal op 500S gebruiken om te connecten met due externe NewCS server? Het liefst meerdere opties en hoe te configureren (MgCamd, CCcam?)?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...