Ga naar inhoud

[Televisie] De bekende serie Rail Away voor het eerst in HD op Nederland 2 vanaf 22 september.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De bekende treinserie Rail Away wordt dit seizoen voor het eerst uitgezonden in High Defenition Television (HDTV) bij de EO. HDTV zorgt voor scherper beeld, vooral op grotere televisies. De indrukwekkende beelden van de treinreizen door verschillende landen en natuur komen nu nog dichterbij. Rail Away is een documentaireserie over markante spoorlijnen in de wereld. In elke aflevering wordt een treinreis gemaakt, met onderweg aandacht voor bijzondere locaties. Rail Away bestaat dit seizoen tien jaar, het seizoen wordt afgesloten met de 150ste uitzending. Eerste aflevering: dinsdag 22 september / 19.55 uur op Nederland 2

http://www.mediamagazine.nl/

Geplaatst:

Je hebt het geplaatst onder het topic van Beagle.

Maakt me verder ook niet uit hoor, maar ik denk dat Canal Digitaal enorm onderschat de diversiteit van programma's in HD op de verschillende netten.

Velen zitten nu tegen hun zin in opgescheept met voetbal in HD.

Maar andere prachtige programma's in HD blijft de Canal Digitaal kijker nu van verstoken.

Ik vind dat je dat niet kan maken naar je klanten toe.

Geplaatst:

Men weet inmiddels in China al dat komende week vrijwel al het native HD materiaal op NL2-HD te zien zal zijn en wat doet CanalDigitaal, "we laten de zender op NL3-HD staan wegens gebrek aan communicatie vanuit de NPO". CDS wacht dus op een presenteerblaadje en doet zelf geen enkele moeite om uit te vogelen wat native HD is (wat écht niet zo moeilijk is gezien alle berichten hierover!).

Zoals het er nu naar uitziet voor de CDS HD klanten dus géén Beagle, géén NewYorkConnection, géén Studio Voetbal en géén RailAway de komende dagen omdat CDS net doet of haar neus bloed. Stuk voor stuk juweeltjes van programma's en uitermate geknipt voor HDTV. Fijn joh, schotel! mad

Geplaatst:

Kan Canal Digitaal Melody Zen er niet afgooien?

Ik denk dat iedereen allang bij die zender in slaap is gevallen.

Kunnen ze beter gebruiken voor een publieke zender erbij in HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: calculator
Kan Canal Digitaal Melody Zen er niet afgooien?

Waarschijnlijk zitten ze contractueel aan elkaar vast, "even" eraf gooien gaat waarschijnlijk niet. wink
Geplaatst:

Ik had het dus inderdaad bij het topic van Beagle geplaats juist omdat je hier weer precies dezelfde reacties leest als in dat topic en ook dezelfde als in het topic over native HD op NL3HD.

Nu zijn er dus drie topics die dezelfde kant opgaan.

Geplaatst:

MelodyZen kan er niet van af en is een blijvertje. Die wordt momenteel nu ook aan SkyLink doorgegeven. Kijk maar eens naar de parameters de Cryptoworks ECM zit er al op(!)

Hopelijk krijgt CDS snel de apperatuur om de DVB-S2/MPEG4 transponder op te zetten(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Apple740
En oh ja, vanwege het omzetten van NL1- naar NL3-HD heeft de CanalDigitaal huisdrukker even snel de reclame folder aan moeten passen;

HDTVvanCanalDigitaal2.jpg

Ik zal ook mijn steentje bijdragen..

post-27974-1318260434,9645_thumb.jpg

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

• Moderator
Geplaatst:

Grin, ik zie het al gebeuren, dadelijk in offtopic. Of iemand die toevallig WEL bij een kabelaar zit Rail Away HD kan uploaden. Maar laten we eerlijk zijn, dit is toch meer dan jammer dat we dit allemaal hoogstwaarschijnlijk niet in HD kunnen kijken bij Canal Digitaal.

Ik begin bijna spijt te krijgen van mijn HD pakketje...

groet,

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• Moderator
Geplaatst:

Gezocht:

HD Kabelkijker, die voor mij Rail Away, Beagle, en nog een paar programma's kan opnemen op Blue Ray.

Een Canaldigitaal Satellietkijker....

(Vox populi wordt steeds luider!)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen