janneke Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Kabeltje, ik heb gedaan zoals je adviseerde met de rytec.dat-file, maar helaas: de EPG blijft, zoals anderen ook al aangaven, gatenkaas. Ik wacht geduldig op een oplossing. Tot zo ver bedankt! janneke
Rytec Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Origineel bericht van: MeMyselfAndI Origineel bericht van: Henk31 MHW EPG uitschakelen is ook bij mij niet van invloed op de gaten in de EPG. Ze blijven steeds terugkomen. MHW terug aanzetten zorgt er in ieder geval voor dat de eerste 2 dagen goed gevuld zijn. Blijf hopen dat er iemand komt met de gouden tip! Ook hiero nog hetzelfde probleem met de gatenkaas in de EPG van rtl4 en hoger! Voor de zekerheid gisteren de box compleet opnieuw ingericht in de hoop dat e.e.a. weer op de verwachtte wijze ingericht is maar helaas.... Dm7000s / PLi in flash / Var & Swap op USB / MHW uit / Suggesties, nu zogauw even niet, maar blijf meedenken Ik heb eens mijn rytecxmltv gecontroleerd op RTL4 en die staat helemaal correct volgens de tv-gids. Dus moet er toch nog epg binnenkomen op een andere manier. Bij mij in Milo enigma2 staat het ook door elkaar erin voor RTL4. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
MeMyselfAndI Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 @Rytec, klinkt logisch, alleen heb ik werkelijk geen idee meer hoe nog een extra epg bron uit te kunnen schakelen. Iemand suggesties? MHW staat uit. Thanks! MeMyselfandI Dreambox 800se mounted op NAS, 78cm triax met Stab HH120 Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel.
janneke Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rytec, bij mij staat RTL4 er ook perfect in. De gaten zitten in RTL5, RTL7, RTL8, NET5, SBS6 en Veronica. Hoe is dat bij u? Groet, janneke
Rytec Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Origineel bericht van: janneke Rytec, bij mij staat RTL4 er ook perfect in. De gaten zitten in RTL5, RTL7, RTL8, NET5, SBS6 en Veronica. Hoe is dat bij u? Groet, janneke In mijn dm800 epg bij RTL5, RTL7, etc ook allemaal door elkaar voor vanavond, voor morgen staat het wel allemaal ok, de Belgische zenders zijn wel goed. Dus de vraag is; Hoe komt die verkeerde info toch nog over de xmltv data heen na de import? Of misschien is dit nog een restant van 2 dagen epg nadat je op een nederlands kanaal hebt gestaan? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
jleroux61 Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Bedankt voor al het mooie werk. Een vraagje, zou het eventueel mogelijk zijn om het nieuwe kanaal acht en vtm kzoom toe te voegen? Bedankt MCE W7-DVBLogic 4.1 - XBOX360 (Extender) DM800HD-DM7025+-VU+Duo- OpenPLI2-Visiosat BIG Bisat-ASTRA1,2,3,Hotbird
janneke Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Origineel bericht van: Rytec In mijn dm800 epg bij RTL5, RTL7, etc ook allemaal door elkaar voor vanavond, voor morgen staat het wel allemaal ok, de Belgische zenders zijn wel goed. Dus de vraag is; Hoe komt die verkeerde info toch nog over de xmltv data heen na de import? Of misschien is dit nog een restant van 2 dagen epg nadat je op een nederlands kanaal hebt gestaan? Dat laatste zou kunnen. Ik ga wat experimenteren en laat het u weten. Groet, janneke
Rytec Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Origineel bericht van: jleroux61 Bedankt voor al het mooie werk. Een vraagje, zou het eventueel mogelijk zijn om het nieuwe kanaal acht en vtm kzoom toe te voegen? Bedankt Van zodra deze beschikbaar zijn alsook de HD zenders van CDS en TVV, komen die er zeker bij. Op dit moment helaas nog niet het geval. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Kabeltje87 Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2009 Op www.rytec.be is een volledige gemapte lijst (163 zenders) voor deze plug-in beschikbaar. Tevens is er een Channel refence lijst beschikbaar. Download e1_rytec.zip Rytec_channel_references.pdf Unzip de zip file en kopieer de .dat files naar /var/tuxbox/config/dbepg. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
kwajoep Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Is hier niet te downloaden Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Rytec Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Origineel bericht van: kwajoep Is hier niet te downloaden Frank Zou nu weer OK moeten zijn, foutje in de paginalinks. Mijn excuses ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
kwajoep Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Helaas ook nu nog meer gaten dan de MHW epg Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Kabeltje87 Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2009 Het afzetten van de MHW EPG via de blauwe knop - Systeeminstellingen - EPG - Vinkje weghalen bij MHW EPG - Opslaan is niet voldoende om de MHW af te zetten. De MHW blijft gewoon doorlopen op deze manier. Het is noodzakelijk de box te herstarten. Enigma herstarten is volgens mij niet genoeg. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
kwajoep Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Uiteraard heb ik na het uitvinken van de MHW de box opnieuw opgestart. Daarna via de blauwe toets - EPG de Sqlite op de USB gezet en de laatste Rytec files geladen. Daarna de box weer opnieuw opgestart en via de gele toets, Dreambox EPG config, Rytec XmlTv, Retrieve en opslaan gedaan. Resultaat - geen volledige EPG (ook niet na opnieuw opstarten) Morgen ga ik PlI opnieuw installeren en het nog een keer proberen. Natuurlijk laat ik effe weten hoe het gegaan is. Garaoeten, Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
kwajoep Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Zoals beloofd het laatste nieuws. Pli opnieuw op de flash gezet met de var op usb. Geen MHW aangevinkt en Sqlite geinstalleerd op de usb. Daarna Rytec eropgezet en een retrieve gedaan, nog effe bij de channels gekeken maar alles is keurig gemapt. Helaas is de EPG nog vol met gaten. Ik weet het niet meer ! Natuurlijk blijf ik dit draadje wel volgen en hoop op de gouden tip Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen