Ga naar inhoud


ervaring met chineese scooters


tritium

Aanbevolen berichten

hoi satters, zijn hier mensen die ervaring hebben met chineese scooters? (4t injectie)

 

ik wil er graag een koopen omdat ze erg goedkoop zijn, maar ik lees erg veel uiteenlopende verhalen op het internet, dus ik hoop dat er hier nog leden zijn die hier ervaring mee heeft.

 

brommer forums heb ik niks aan, zit alleen maar onervaren 16 jarige die het allemaal beter denken te weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben zelf geen kenner maar een collega van mij doet aan motor cross en zijn zoon ook. En ze repareren alles zelf, en we hebben het wel eens over deze motoren en volgens hem zijn de motoren zelf wel goed alleen al het mechanische er om heen niet dus slechte ketting en tandwiellen etc.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: clemens2
Ben zelf geen kenner maar een collega van mij doet aan motor cross en zijn zoon ook. En ze repareren alles zelf, en we hebben het wel eens over deze motoren en volgens hem zijn de motoren zelf wel goed alleen al het mechanische er om heen niet dus slechte ketting en tandwiellen etc.


op een scooter heb je geen tandwiel/ketting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Haarlem worden ze door de reguliere scooterzaken *niet* gerepareerd. Onderdelen zijn er niet of zeer slecht verkrijgbaar. Het zijn net pakjes shag. Alsm 'ie leeg is gooi je hem weg en koop je een nieuwe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben op zoek naar een snorscooter (25cc) die gewoon heel blijft, ik heb nu een gilera runner pure jet, wat ik daar aan gesleuteld heb wil ik niemand aan doen, wat een drama apperaten zijn dat (2800 euro).

 

nu wil ik graag een yamaha neo's kopen(2de hans), maar die zijn net zo duur als een chineese nieuwe, dus vandaar dat ik me afvraag of een 4t injectie uit china een alternatief zou kunnen zijn.

 

het is voor woon/werk verkeer en hij moet het gewoon blijven doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

We hebben hier de Kymco Agility staan. Volgens de onderdelen uit China, maar volgens het boekje uit Taiwan.

 

Niet de beste scooter, maar ook niet de slechtste. Sinds begin 2008 in ons bezit en tot op heden alleen de startmotor kapot gehad. Onderdelen zijn inderdaad een probleem, we hebben bijna twee weken op een nieuwe startmotor moeten wachten. Roesten hebben wij geen last van, maar hij staat 's nachts dan ook binnen.

 

Als we weer moesten kiezen namen we deze weer. Veel plezier voor de helft van de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben een Keeway sinds 2004. Niet Chinees maar wel zeer scherpe prijs. Nog nooit problemen mee gehad ook al wordt deze dagelijks gebruikt winter en zomer. Zelfs afgelopen winter (die toch koud was) nooit startproblemen gehad en nog steeds de eerste battery. Dus onze volgende scooter wordt zeker terug een Keeway. Google maar effe naar de Benelux site, prijzen staan erbij.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga bij duurzame gebruiksgoederen altijd voor bewezen kwaliteit en ben altijd bereid daarvoor de juiste prijs te betalen.

 

De vreugde van een lage prijs duurt maar kort, de ergenis van een niet goed werkend apparaat lang...erg lang!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben zelf al jaren scooter rijder (woonwerkverkeer)

alsik je een tip mag geen koop geen chinese rommel onderdelen niet of nauwelijks te krijgen.

koop een peugeot of een gilera

enige nadeel van een peugeot is het kabaal.ik heb er 1 een half jaar gehad maar weer ingeruild voor mijn 3e gilera robuust stil en vooral degelijk 108 kg leeggewicht.je kunt bij mij rustig een testrit doen

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...