seije017 Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 ik wil graag mijn dreambox draadloos maken. is dat mogelijk. via de usb poort of de utp poort. ik heb wel een wpa2 key op het draadloze gedeelte ! is het dan mogelijk .
hemertje Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 gaat via de utp aansluiting icm met een game adapter DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
dolphs Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 In principe zou je elke 54Mbps USB WLAN met deze chipset aan de gang kunnen krijgen Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
jopiesat Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Ik gebruik hiervoor een linksys wrt54gs router met dd-wrt software erop. Ik heb 'm als wireless bridge geconfigureerd, met WPA2. Na het aanzetten meld hij zich automatisch aan. Alle fysiek aangesloten apparaten zitten daarmee ook op mijn netwerk. Als je niks hebt liggen is een wrt54gl ook een prima investering. Kun je later altijd nog als gewone wireless router gebruiken en er is veel alternatieve software beschikbaar. Ik zou geen nieuwe wireless bridge (game adapter) kopen gezien het geringe prijsverschil met een router.
mebo870 Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Powerline-Adapters doen het hier ook uitstekend. The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen