bramj Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Is je wave t90 te klein dan is dit wat <klik> Bram
Moderator ceesv Geplaatst: 18 september 2009 Moderator Geplaatst: 18 september 2009 Kijk, die zocht ik. Nu nog even kijken waar ik de fundatie laat van 23 kubieke meter. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bramj Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Geplaatst: 18 september 2009 heb je wel mooi een gain van 47dB :-)
rvs4all Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Origineel bericht van: ceesv Kijk, die zocht ik. Nu nog even kijken waar ik de fundatie laat van 23 kubieke meter. Onder die 3 parkeerplaatsen die de Simulsat 5 nodig heeft natuurlijk Rob.
spongebob Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 concreet betekent dit dus dat je met dit ding (in onze contreien) met gemak de hele range van de turksat42 in het oosten tot en met de hispasat30 in het westen kan onderscheppen. Netjes Ik voorspel dus dat over een jaar NL en B vol zal staan met deze wokjes. WaveFrontier en Visiosat kunnen nu wel inpakken dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 hoe die qua diseqc 1,1 aan te sturen is voor onze west europese omstandigheden en dus dat hele spectrum kan gebruiken... is niet erg duidelijk uit de pdf gebleken. misschien een kat in de papieren bruine zak? ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
mifi Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ja maar wees nu even reëel, als je de afmetingen ziet, de G maat is al 8 meter 46 (schotelbreedte) Mijn huis is net 6 meter breed, dat zal ik dan toch even aan de buren moeten vragen denk ik. Met een kleine modificatie is hij misschien ook nog wel te verkopen als milieumaatregel. Stel dat je dit op je dak zet en het regenwater dat erin valt opvangt en gebruikt voor de tuin en voor het doorspoelen van de toiletten. Zo krijg je er misschien nog milieusubsidie voor ook m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Obi Wan Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 big daddy in da house hahaha een schotel breder dan een gemiddeld huis in NL. De gemeente werd al paranoide door mijn 88cm Triaxje in de voortuin, hoe zouden ze kijken als ik een bouwvergunning zou aanvragen voor deze big daddy wave Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
vGnp Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: mifi en het regenwater dat erin valt opvangt Ik denk dat je iets meer water binnen krijgt dan je kunt verwerken: Ook is een muurbeugel volgens mij niet echt een optie: vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
mifi Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Tof zèg! Deze foto. Wat kan een schotel mooi zijn, hè? Ik begrijp dat gezeur over lelijke schotels helemaal niet Dit is tenminste een constructie om van te genieten, net zoals dat er mensen zijn die genieten van de constructie van een brug. Ziet er beter uit dan zo'n Technisat plakje ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Ventura Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Zelfs voor mij is dit echt "overkill".
MacGuinness Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch hoe die qua diseqc 1,1 aan te sturen is voor onze west europese omstandigheden en dus dat hele spectrum kan gebruiken... is niet erg duidelijk uit de pdf gebleken. misschien een kat in de papieren bruine zak? ciao 40 Satellieten lukt sowieso. Als je dan ook nog een 0/12 volt uitgang hebt 80! Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
D_V Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Zou je ook meteen een passend stickervel kunnen bestellen met baksteen-print, zodat je 'm bijna niet ziet hangen?
JGB Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Hier een foto waar ik een uit de kluiten gewassen wave? plaats. Op de KU band deed hij het goed C-band viel tegen. Later zijn er ander feeds in gezet voor een beter resultaat op C-band. Links staat een 5.6m uplink antenne. John DM 8000 PLI. Bisatje 5 LNB's.Sirius, Hotbird,Astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen