Gast aart44 Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Origineel bericht van: JGB Hier een foto waar ik een uit de kluiten gewassen wave? plaats. Nu ben ik heel benieuwd waar dat is gezien de bouw van het gebouw lijkt het me ergens in Europa ook al omdat ik op de achtergrond iets van een kerktoren lijk te zien. En waar mag dat moois voor gebruikt worden??
JGB Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Goed gezien. Hij is in gebruikt bij een heel groot kabel bedrijf in Duitsland. Speciaal gekozen omdat ze geen ruimte hebben om veel schotels neer te zetten. Inmiddels staat er naast de 5.6m uplink een 9 mtr uplink schotel. Helaas geen foto van. John DM 8000 PLI. Bisatje 5 LNB's.Sirius, Hotbird,Astra 1,2,3
el bobo Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 ik heb een aantal jaren geleden bij tmf gewerkt als onderhoudsmonteur. en toen hebben we met een aantal mensen het dak rerepareert. er stond toen der tijd een verbod op voor een bepaalde trommelachtig iets te staan (en tel. uitzetten)die ook rechtstreekt naar hilversum stond gericht. allicht werdt dat vergeten zo nu en dan door de werklust om het af te krijgen(logisch...) we hadden totaal 3 a 4 minuten de het hele verichte klus gestoord en dan niet eens echte beeldverlies beschadigd en dat koste de verzekering van toen der tijd mijn werkgever bijna een halve ton! goud bedrijf die tmf maar dan merk je hoeveel bepaalde doelgroepen hele hoge bedragen afhankelijk zijn van die satelliet verbinding. maar dat was een best klein trommeltje dus waar was dat station van eigenlijk...?
Gast m.boretti Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik kan die schotel bij mijn huis in Frankrijk wel kwijt, ik nog zo'n halve hectare om mijn huis liggen. En ik ben dan ook van het gezeur af dat bij een flinke regebui het signaal weg is. De vraag is alleen, wat kost ie?
JGB Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 De schotel is ongeweer 150.000 euro Dan de feed 3000 eu per stuk. Nog steeds interesse? Ook met een 6m schotel valt het signaal nog wel eens weg hoor. John DM 8000 PLI. Bisatje 5 LNB's.Sirius, Hotbird,Astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen