Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Ik heb een computer, die werkt met Windows Vista Premium 64 bit. maar ik heb geen New PC Studio gevonden die goed werkt onder de 64 bit verzie Ook niet de 15.0.0.591 Weet iemand of deze verkrijgbaar is ?
Ome Merde Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 kijk hier eens. Kaspersky als virusscanner toevallig ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Ik gebruik geen Kaspersky virusscanner. Ik ga daar verder eens kijken.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Kan iemand mij een verkorte vertaling geven, van de link van hierboven, het is mij niet geheel duidelijk, komt mede doordat mijn Engels niet best is. Het gaat mij er om, om de PC studio van Samsung, werkend te krijgen op een Windows Vista Premium 64 bit uitvoering. Meer hoef ik niet te weten.
Psychosammie Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Er staat een link naar de PC Studie voor de Solstice. Die is van 11 augustus 2009 en zou het wel doen. Verder werd er gezegd dat virusscanner of firewall wel eens de boosdoener zou kunnen zijn. Maar om die nou uit te zetten? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
columbo Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Als je Windows had gehad dan had je de Pc studio zo kunnen instaleren,zo zie je maar weer nieuwer is niet altijd beter,zeker Vista niet,Windows 7 komt er nu aan,heb al een proef versie op CD Rom aan een vriend uigeleend om te testen.
winwiz Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 Origineel bericht van: columbo Als je Windows had gehad dan had je de Pc studio zo kunnen instaleren,zo zie je maar weer nieuwer is niet altijd beter,zeker Vista niet,Windows 7 komt er nu aan,heb al een proef versie op CD Rom aan een vriend uigeleend om te testen. Tang? Gebakje? Vista en Win7 is allemaal Windows hoor.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen