Gast azboxhd Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Weet iemand toevallig of de org cd module nog te updaten is want hij geeft aan al een uur lang bezig naar het zoeken naar nieuwe sw. --------------------- johan
Gast aart44 Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Ja als de laatste software van 2007 er al in staat blijft hij zoeken. Kijk daar eens naar firmware moet zijn 1.03.05. Softwareversie CanalDigitaal 1.09.003 (1.09.01.00)
Gast azboxhd Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Aart ja die sw staat er in,het probleem is dat hij wel de sd kanalen weergeeft maar niet de hd kanalen. johan
Gast aart44 Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: azboxhd Aart ja die sw staat er in,het probleem is dat hij wel de sd kanalen weergeeft maar niet de hd kanalen. johan Ja dan is hij niet compatibel met je ontvanger dan zouden ze daar de software voor aan moeten passen. De nieuwe ci module van CDS met de wereldbol schijnt het vaak beter te doen.
Gast azboxhd Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 dan haal ik wel even een nieuwe deze heb ik geleend om te testen.bedankt aart. johan
Gast aart44 Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: azboxhd dan haal ik wel even een nieuwe deze heb ik geleend om te testen.bedankt aart. johan Dan mag je wel vragen of je die ook mag testen ze doen het niet op alle ontvangers.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen