Obi Wan Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Ik zou graag internet tv willen kijken op mijn dreambox. Is een stream van een lokale feestzaal zodat je live bruiloft kan zien. Dit zou mogelijk moeten zijn maar hoe? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
hemertje Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 alleen met mpeg beelden die de box ondersteund DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Rick Hunter Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Ik ben onlangs begonnen met een plugin te maken voor E2. Daarbij heb ik een paar zenders in de plugin geplaatst, waarbij b.v. Journaal 24, Gelre TV en Nasa TV. Voor de werking is een VLC server noodzakelijk. Ik heb gemerkt in de testen dat VLC server 0.86 beter werkt dan de 1.01 versie. Het is nog een zgn. dogfood versie die nog niet voor een release geschikt is. Ik hoop binnen een paar weken een een betere versie te komen. In iedergeval de proof on concept werkt prima. Groet, Rick Hunter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen