Gast SatMann Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Ik kom net terug van de winkel waar mijn WaveFrontier T90 is binnen gekomen. dol enthousiast. nu kom ik thuis en staat er op de doos GLOBO. is dat wel een echte wavefrontier of namaak? wie kan het mij zeggen want anders ben ik in de zak gezet. SatMann
Gast SatMann Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 vergeten te vermelden er staat ook GLOBO gedrukt op de schotel. en de handleiding is bijna gelijk aan de WaveFrontier T90 die ik net van het internet haalde. enkel een paar extra bouten en zo.???? ik begin mij echt zorgen te maken dat ik namaak kocht in een winkel. SatMann
edbe Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 je hebt zo te zien een griekse makelij schotel 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
vGnp Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Van wat ik op edbe's foto's zie: Is gewoon een Wavefield/Wavefrontier/hoe ze het ook maar willen noemen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
edbe Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 zo te zien hoef je geen zorgen te maken, ligt eraan wat je betaald hebt voor deze ??? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast SatMann Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 ik betaalde daar 130 euro incl btw. voor. ik weet dus niet of dit wel degelijk hetzelfde is hoor. want op die globo vertellen ze dat hij maar 30° aankan. en ik zie in de db's ook een verschil. ik ga hem toch ruilen en mijn geld terug vragen. ik kan voor 130 euro een echte wavefrontier hebben. sjaak, wat bedoel je met : daar roesten ze niet? roesten de echte wavefrontiers wel misschien? ik voel mij wel een beetje in de zak gezet, gewoon omdat op die verkoper hun site wel degelijk een wavefrontier afgebeeld staat. enfin, omruilen en geld terug. ik koop er eentje online in Nederland. SatMann
edbe Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 daarom ik zou terug gaan, voor 130 euro heb je inderdaad de "echte" wavefrontier T90, deze globo mogen ze wel voor een lagere prijs verkopen. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
maja Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Origineel bericht van: edbe daarom ik zou terug gaan, voor 130 euro heb je inderdaad de "echte" wavefrontier T90, deze globo mogen ze wel voor een lagere prijs verkopen. Weet jij dan wat een echte wavefrontier is? Op de doos zal wel staan made in Taiwan.
Gast SatMann Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 wel op de site van wavefrontier leggen ze perfect uit wat een echt is. er moet WaveFrontier op de doos staan en op de schotel gedrukt. er moet een stempel en serienummmer zijn in de handleiding en de wavefrontier bestaat maar in één kleur, licht grijs. dus ja, ik betaalde 130 euro voor een namaak terwijl ik voor die prijs wel een echt heb. dus ik geef dat terug als is het maar om aan tonen dat het vertrouwen nu wel zoek is in die zaak. Ik hoop hem deze week te kunnen bestellen en de ontvangen vanuit Nederland. greetz en bedankt voor alle conmmentaren. SatMann
maja Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Ik heb ook zo'n verhaal. Die van mij heeft geen merk. Op de site van de leverancier stonden wavefrontier schotels op de afbeelding. Ik heb naar de leverancier gebeld of zij de echte wavefrontier verkochten. Ik kreeg als antwoord wij verkopen alleen de echte. Dus ik naar hun showroom en inderdaad daar stonden de echte. Ik heb er een gekocht en meegenomen. Toen ik thuis kwam meteen uit gepakt. Er stond niet eens een merk op. Dat ruikt in ieder geval naar oplichting!! Betaald heb ik 105 euro. De kwaliteit van de schotel is zover ik kan zien goed. De schotel kun je in de fotogalerij zien. Made in Taiwan. Groet Maja
vGnp Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Die van mij staat Wavefield op, was ook zo'n 130 eurietjes. Maar ik zie d'r ook (zoals bij maja) meerdere in de galerij staan met helemaal geen opdruk. En ik lees daarbij geen info dat het niet werkt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
edbe Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 nee zeker weten doe ik niet, maar vindt het wel duur als je een imitatie T90 hebt de echte wavefrontier/wavefield kosten wel rond 120 euro. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
maja Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 @ Edbe(Citaat) echte wavefrontier/wavefield. Edbe jij gebruikt hier al 2 merknamen ?? Misschien komt alles wel uit dezelfde fabriek. Wat dus wel vaker voorkomt. Kijk maar eens naar de levensmiddelenbranche. Maar ik vind wel als je een bepaald merk koopt dat je mag verwachten dat je het ook krijgt!
Gast SatMann Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 vind ik ook. ik bestelde een echte en betaalde voor een echte. trouwens er is wel degelijk een verschil ook. in db en in graden. WaveFrontier T90 gaat tot 40 graden, globo staat duidelijk 30graden dus er zit wel een verschil in :-) ik ga toch liever voor een echte hoor. ps. mijn vader gaat ook overschakelen naar een T90. enkel de originele muurbeugel van hen zou die volgend probleem kunnen overwinnen? de enige muur die hij heeft en waar nu een triax (78 cm) aan hangt moet nogal wat gedraaid worden. tot hoeveel graden kan de originele beugel van de wavefrontier gaan? want dat vind ik nergens terug. zie hier een poging tot schets van mijn vader zijn situatie. heeft iemand een idee hoever de wavefrontier komt met die 3punt muurbeugel van hen? SatMann
Aanbevolen berichten