Con Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Weer zo'n dillemma, een 7025 heb ik een nieuwe analoge video kabel voor nodig waarbij over een afstand van meer dan 10 meter de kwaliteit ook niet opschiet. De 8000 heeft dit probleem niet maar daar moet ik dan wel weer een extra HD (S-ata) voor aanschaffen, weer 100 euris. En dan wordt het allemaal wel weer erg gortig. . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 "Kom Con" laat je niet ontmoedigen. ik heb 15 meter scart van receiver en naar de plasmaar prima beeld man. kies gewoon en wees gelukkig of dump het ding op de toch nog gretige tweedehandsmarkt testen is een verkopen is twee houden is drie je kunt het enkel zelf beoordelen. ciao Our Darkness Anne Clark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen