Ga naar inhoud


Digitenne Module


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

 

IK heb een vraagje waar ik graag even wat informatie over zou willen.

Aaangezien ik schotelbezitter ben en de schotel met slecht weer nog wel eens uit wil vallen zit ik er over te denken om Digitenne er bij te nemen.

Nou wil ik dit doen door middel van een CI module die ik bij KPN kan bestellen die in de televisie te stoppen is

IK heb de volgende tv namelijk Samsung PS42B450B.

NOu wil ik graag weten of deze insteekmodule daar moeiteloos in zou kunnen

 

http://www.kpn.com/televisie/Digitenne/a...ging=apparatuur

IK wil namelijk niet weer de zoveelste decoder er neer zetten voor een tv abo

Als het niet anders kan ok dan heb ik pech, maar ik dacht namelijk dat het wel moet kunnen met dit CI slot van de tv

Wie weer raad

 

alvast bedankt

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je je schotel opnieuw goed uitricht heb je geen uitval meer bij regen en heb je geen digitenne nodig....trouwens die info betreffende je tv kun je toch het beste bij de leverancier van de tv verkrijgen....als het tenminste geen dozenschuiver is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Vriendje Stokvis
Aangezien ik schotelbezitter ben en de schotel met slecht weer nog wel eens uit wil vallen zit ik er over te denken om Digitenne er bij te nemen.


Nou, da's nou wel de meest onlogische reden om Digitenne te nemen, heb je soms advies gehad van Jaap Kooiman? laughlaugh

Inderdaad, kijk je schotelinstallatie eens na, als je 60cm of meer heb mag m.i. je ontvangst nooit uitvallen. Misschien die ene keer in het jaar dat het een paar minuten heftig regent of sneeuwt.
Waarschijnlijk staat-ie niet goed gericht of heb je een ander defect in bijv. de LNB en/of bekabeling.

Ontvang je de Astra op 23,5° Oost al? En heb je een ontvanger die DiSEqC ondersteund? Goede gelegenheid om dan de LNB te vervangen, heb je die component alvast uitgesloten en heb je er een stapel Nederlandse zenders erbij die je op Digitenne nooit zal ontvangen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...