Gast luna Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Ik heb een hd ingebouwd gehad WD 160GB. Als deze vol is en je wil een programma opnemen loopt de Dreambox vast. Na opnieuw opstarten loopt hij weer vast. Via instellingen de hd geformateerd. Daarna wat opgenomen en teruggekeken. Daarbij liep de dreambox weer vast waarna hij niet meer wilde rebooten. De sofware laten vernieuwen.Nu doet hij het weer. Ik heb de hd eruit gehaald en durf hen er niet meer zo goed in te zetten vanwege bovenstaande problemen.Wat denk je, kan ik de hd er weer inzetten of kan ik beter een andere plaatsen? Mijn idee was om met een externe hd te gaan werken, al dan niet met eigen voeding. Wat te doen want ik mis de opnamenfunctie nu. Mvrg, Luna
Gast MiLo Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Ik denk dat de voeding kapot is van de 7025. Waarschijnlijk wordt die nu ook warmer dan voorheen. Vervangende voedingen zijn bijna niet aan te komen, maar hier op het forum staat een beschrijving welke condensatoren vervangen moeten worden. Een handig neefje met soldeerbout heeft dan in een uurtje gefixt. Met een externe disk stel je het overlijden nog even uit nu, maar over een tijdje start de 7025 helemaal niet meer op. En dat vanwege pak 'm beet 2 euro aan condensators...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen