D.Quijote Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Het probleem kan ik niet beschrijven in het onderwerp, dus zal even uitleggen wat het probleem is. Het apparaat werkt verder goed, behalve als ik via de afstandsbediening het geluid harder of zachter wilt zetten, dan schakeld hij heel vaak over naar de tuner, aangezien het tuner geluid veel harder doorkomt, heb ik de antenne kabel eruit getrokken anders schrik je iedere keer te pleuris van het harde geluid. Ik moet dan eerst weer terug naar aux/tape1/vcr etc. en dan weer het geluid harder of zachter zetten. Dit probleem speelt al jaren, weet iemand hiervoor een oplossing ??? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Het eerste wat ik zou doen is checken of je wel verse batterijen in je AB hebt. Raken die namelijk op dan komt het wel eens voor dat die dingen een fout signaal uitzenden. Maar je zegt dat het probleem al jaren zo is. Heb je last van direkte zonne-instraling op je receiver? Dan komt het ook wel eens voor dat kommando´s van je AB verkeerd geintepreteerd worden. Een laatste tip: AB loshalen en even met spiritis de kontakten schoonmaken. Misschien heb je last van kontaktdender.
D.Quijote Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Geplaatst: 20 september 2009 Batterijen volgens mij goed, geven zo'n 1.35 volt af. Geen direkte zonne-instraling. Alle andere toetsjes op de AB werken goed. AB loshalen ( = slopen ) want die zit gelijmd is voorlopig nog geen optie. Trouwens het gebeurd niet altijd, maar wel vaak. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Citaat: geven zo'n 1.35 volt af. Dan doe er maar nieuwe in want het moet 1,5 volt zijn. Als het batterijen (dus geen accu´s) zijn, dan is dat veels te weinig.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Als batterijen in onbelaste toestand 1,35 volt meten, dan zijn ze echt helemaal op. Ga je ze belasten, ook al is het maar weinig, dan dan zakken ze helemaal in. Bovendien heb je ook nog kans dat ze gaan uitlopen, vooral als ze uit China komen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen