The Iron Maiden Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Hallo, Tijdens de afgelopen vakantie hebben we met 3 camera's foto's gemaakt. Helaas stond bij mijn camera de tijd 1 uur achter (wintertijd dus). Nu hebben we problemen als we de foto's op chronologische volgorde willen zetten. Is er een (gratis/shareware) programma wat de tijd van de foto's kan wijzigen met bijvoorbeeld +60 minuten, zodat alle de tijd van alle foto's weer gelijk is? Ik heb wel software gevonden die de tijd kan wijzigen in een vastgestelde andere tijd, maar ik wil een bepaalde 'offset' bij de reeds aanwezige tijd optellen. Omdat het om nogal veel foto's gaat (170+) wil ik dit niet handmatig doen. Wie heeft suggesties?? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
peugeot Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Heb je geen software bij de camera ? Ik heb een panasonic tz7 en met het programma dat er bij hoort kan ik zo van een hele map met foto,s de datum veranderen. Dat heet bij mij :recording date change.
peugeot Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 wat dacht je van deze? Exif Date Changer 1.1
Psychosammie Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Effe googelen op "Exif edit" en je bent weer een weekend van de straat! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
The Iron Maiden Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Geplaatst: 21 september 2009 Het is inmiddels gelukt met Exif Edit. Bedankt voor de tip. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen