Ga naar inhoud

Perikelen met een Nilesat opstelling.

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

tot ongeveer een drietal maanden geleden was de sterkte van deze transponder een stuk hoger.

Ik dacht dat sattaz nog ergens een topic gestart had (of er ergens melding van had gemaakt) om dit te melden dat er langzamerhand minder sterk signaal doorgestuurd wordt op bepaalde transponders.

Vroeger kon ik savonds en bij helder weer ook de zender foxmovies soms ontvangen maar sedert een drietal maanden geleden is dit verandert.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Ja misschien met de winter,ik had al gelezen dat sattaz had gezegd dat hetvan 3/4 naar 5/6 was verandert maar dat hij hier niet zoveel last van had.

Ik zal nog eens op het dak gaan om de opstelling beter uit te richten.

heeft iemand van jullie al opgemerkt dat je terwijl je op nilesat staat tegelijk ook 8w kan ontvangen zonder de schotel te bewegen... of is dit eenfout in mijn opstelling (hoewel ik op sommige zenders toch wel 85% kwaliteit krijg en geen signaalverlies heb)

vriendelijke groeten...

Geplaatst:

Met een normaal type schotel kun je de sat die er 1 graad naast staat ook ontvangen, met m'n Greg moet ik er tussen in gaan staan maar dat merk ik meteen op de Nilesat. De zwakkere trp's ben ik dan kwijt. In alle gevallen exact uitrichten op de Nilesat.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen