alleyoop Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 11900V is één van de zwakste transponders van Nilesat, ik las ergens op een Engels forum dat iemand in Zuid-Engeland pas een lock kreeg met een 200cm schotel!
wolverine Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 tot ongeveer een drietal maanden geleden was de sterkte van deze transponder een stuk hoger. Ik dacht dat sattaz nog ergens een topic gestart had (of er ergens melding van had gemaakt) om dit te melden dat er langzamerhand minder sterk signaal doorgestuurd wordt op bepaalde transponders. Vroeger kon ik savonds en bij helder weer ook de zender foxmovies soms ontvangen maar sedert een drietal maanden geleden is dit verandert. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Gast ChRiStoX Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Ja misschien met de winter,ik had al gelezen dat sattaz had gezegd dat hetvan 3/4 naar 5/6 was verandert maar dat hij hier niet zoveel last van had. Ik zal nog eens op het dak gaan om de opstelling beter uit te richten. heeft iemand van jullie al opgemerkt dat je terwijl je op nilesat staat tegelijk ook 8w kan ontvangen zonder de schotel te bewegen... of is dit eenfout in mijn opstelling (hoewel ik op sommige zenders toch wel 85% kwaliteit krijg en geen signaalverlies heb) vriendelijke groeten...
minplus Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Met een normaal type schotel kun je de sat die er 1 graad naast staat ook ontvangen, met m'n Greg moet ik er tussen in gaan staan maar dat merk ik meteen op de Nilesat. De zwakkere trp's ben ik dan kwijt. In alle gevallen exact uitrichten op de Nilesat. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen