Gast bigfrans Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Ik heb het hele internet en deze site afgespeurd naar site waar ik de laatste gemini firmware voor mijn dreambox kan downloaden en vond deze: http://www.dreambox4u.com/downloads/images/enigma1/gemini/ Kan iemand mij een site noemen waar ik de laatste gemini firmware kan downloaden.
D_liver Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Wacht dacht je van hun eigen homepage, google maar eens op IHAD 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Catastrofus Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 www <punt> i-have-a-dreambox <punt> com wel even registreren. Gert 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast bigfrans Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Bedankt, ik heb de download binnen nu wil ik graag alle zender met een bestandje op mijn dreambox zetten. heeft iemand een handleiding om dit te doen?
Catastrofus Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Gokje. Henksat-settings (even google gebruiken) downloaden & met dreamboxedit (even google gebruiken) op je box zetten? Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen