Ga naar inhoud


thomson ts4h doet hellemaal niks meer


satencom

Aanbevolen berichten

hallo

 

Mijn thomson ts4h doet hellemaal niks meer. de voeding is goed uit een andere ontvanger gehaald die nog goed is. wie heeft er een idee wat er aan de hand is of kan hij bij de sloop?

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: robinhenk
De voeding is goed uit een andere ontvanger gehaald die nog goed is. wie heeft er een idee wat er aan de hand is of kan hij bij de sloop?


Als de voeding goed is probeer dan alle 4 toetsen op het frontpaneel tegelijk in te drukken en even vast houden tot het display weer oplicht.

succes.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de klok doet het weer verder doet hij niks als ik weer de vier toetsen indruk krijg ik dit er te staan auto ufo to date 00 of moet ik hem flashen weet niet of dat dit kan met deze ontvanger al vast bedankt voor de tip john 77

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom niet in het menu alleen de klok doet het veder kom ik niet als ik weer de vier toetsen indruk krijg ik dit er te staan auto uto te update 00 en daar na update eror en dan staat hij weer op klok

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...