Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Hoe doe je dat in Nabilo ? Ik wil Sbox als cardserver gebruiken en CCcam als softcam. Als ik sbox.conf en sbox in /usr/bin steek, en CCcam.cfg in /etc en CCcam in /usr/bin, hoe zorg ik er dan voor dat de 2 automatisch opstarten, waarbij sbox eerst opstart, en dan na een paar seconden CCcam ?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Ok, is opgelost. Een vriend van mij heeft het opgelost.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Hmm, bij nader toezien is het toch geen oplossing. Sbox vliegt er na een paar minuten weer uit. Wat is eigenlijk de goede manier om een nieuwe CAM/cardserver combinatie erop te krijgen ?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Ik had een script gemaakt, en dat Ncam_sboxwithcccam.sh genoemd. Dat had ik met chmod 755 uitvoerbaar gemaakt. Ik koos dan via de blauwe knop voor die softcam/cardserver combinatie. Dat lijkt te werken, maar steevast na 5 of 10 minuten ligt sbox eruit (CCcam blijft draaien). Vreemd genoeg, als ik een TELNET leg naar de box en daar de 2 manueel opstart lijkt het erop dat ze wel blijven draaien, ten minste als ik mijn TELNET sessie niet afsluit. Iemand enig idee hoe dit op te lossen ? #!/bin/sh CAMNAME="Sbox with CCcam" remove_tmp () { rm -rf /tmp/*.info* /tmp/*.tmp* /tmp/*sbox* } case "$1" in start) echo "[sCRIPT] $1: $CAMNAME" remove_tmp /usr/bin/sbox & sleep 5 /usr/bin/CCcam & ;; stop) echo "[sCRIPT] $1: $CAMNAME" killall -9 CCcam killall -9 sbox remove_tmp ;; *) $0 stop exit 0 ;; esac exit 0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen