columbo Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 De internet voorkeur verbinding moet je normaal in kunnen stellen.ik heb zelf een S.5230 Star.hier bij kan dit ook.DE MEESTE NEDERLANDERS ZIJN DOL OP TECHNIEK,MAAR VAN BEDIENEN HEBBEN ZE GÉÉN KAAS GEGETEN.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Ik dacht, dat dit forum er is om elkaar te helpen !!!!
columbo Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Dat is het ook,maar het is nu een maal niet mogelijk om alle modellen in en uitwendig te kennen,ik heb je div.tips gegeven, van mijn GT-S5230,als dit niet over een komt kan ik er ook niks aan doen,gebruik dus je eigen hersens en creativitijt,en laat niet alles aan een ander over.Dus als je je eigen toestel niet kunt bedienen ligt dat niet niet aan dit Board.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 Ik geef hier ook niemand de schuld, en begrijp ook best dat niet elke telefoon het zelfde is. Je hebt je best gedaan !!
marcel1970 Geplaatst: 30 september 2009 Geplaatst: 30 september 2009 op mijn omnia 1 kies ik bij start/instellingen/verbinding/operator instellingen een andere provider dan de mijne (ik heb t-mobile en kies dan bv voor vodafone.)dan kun je nog wel bellen maar niet meer internetten "My next wife will be normal"
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 oktober 2009 Geplaatst: 1 oktober 2009 Zo simpel kan het zijn. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen