Ga naar inhoud


[TF4000PVR] Nog steeds geen nieuws


Satfan

Aanbevolen berichten

Het verbaasd mij dat er tot op heden nog steeds niet gereageerd (serieus) op de problematiek voor de 4000 gebruikers met de cd kaart (daar zijn draadjes genoeg over).

Moet ik er dus maar vanuit gaan dat deze Topfield net als vele ander merken en types afgeschreven zijn?

En dat alleen omdat CD eigenhandig de voorwaarden aanpast?

Mvg,

Ron

Die regelmatig een gemaakte opname niet meer kan afspelen.

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Satfan
Het verbaasd mij dat er tot op heden nog steeds niet gereageerd (serieus) op de problematiek voor de 4000 gebruikers met de cd kaart (daar zijn draadjes genoeg over).
Moet ik er dus maar vanuit gaan dat deze Topfield net als vele ander merken en types afgeschreven zijn?
En dat alleen omdat CD eigenhandig de voorwaarden aanpast?
Mvg,
Ron
Die regelmatig een gemaakte opname niet meer kan afspelen.


Hallo Satfan,

Ik heb zelf een topfield momenteel met Matrix revolutioncam met UCAS 3.1 dat werkt bij mij wel goed.
Alleen als ik overschakel naar 28 oost bbc etc en weer terugkeer naar 19 oost dan moet ik de module even erin en eruit en het werkt weer, of de topfield 4000 pvr even uit- en aanschakelen.
Ik ben het met u eens dat het er niet beter op geworden is met de nieuwe smartcard.
Wat heeft u voor module?

Mvg Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Product is al jaren uit de handel. Ze zullen echt geen tijd en geld gaan steken in een Nederlands probleempje. Daarnaast is de crew van de 4000PVR al lang vertrokken bij Topfield.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dragon werkt ook perfect met een 4000, de MG cam ook maar je moet daarbij met de nieuwe smartcard wat stikkers aanbrengen aan de andere zijde van de kaart zodat de chip contacten beter aandrukken binnen in de mg cam. Het ontwerp en chip positie van de nieuwe kaart is anders dan voorheen en geeft dus problemen als de contact punten niet helemaal lekker zitten. Met 5 lagen adres stikkers gaat het met de mg cam wat stroef maar dan werkt het wel goed terwijl de dragon dit niet nodig heeft.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aston maar ook bij een X-cam zijn er dezelfde problemen.

Blijft dus gewoon dat door de verandering van CD mensen de dupe zijn. Nu hebben ze wel een omruil actie gehad, maar dan zit je gelijk weer aan bepaalde merken vast en dat zou volgens de regels over koppel verkoop niet mogen. Tevens geld er dat het een ieder vrij staat om nieuws te vergaren en dat mag dus volgens die zelfde regels niet beperkt worden door koppel verkoop.

Mvg,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satfan
Ik heb een aston maar ook bij een X-cam zijn er dezelfde problemen.


Over welke problemen heb jij het nu ? Dat je opnames van Nederlandse zenders binnen 3 dagen dient te bekijken of te decoderen ? Of heb jij storingen tijdens het kijken met een aston of X-cam ?

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand die weet waar ik de nieuwste firmware voor mijn Topfield 4000PVR kan downloaden om weer beeld te krijgen op mijn nieuwe smartcard? De firmware voor de TF4000plus is niet compatible en geeft de melding E-06. Wanneer ik de oude firmware overschrijf met dezelfde versie werkt het overzetten van de firmware zonder problemen. Dus volgens mij moet het dan in de software zitten. Ik kan echter geen andere firmware vinden voor de TF4000PVR dan de versie van maart 2007 TF-JPC 4.59.01 die er al inzit.

 

Mvrgr. Mukkus

Link naar reactie
Delen op andere sites

De betekenis van de foutmelding had ik al achterhaald. De vraag is eigenlijk waar kan ik compatible firmware vinden voor de TF4000PVR die de nieuwe smartcard weer laat werken. Ik heb uitgebreid gezocht, maar de enigste die ik kan vinden is de versie van maart 2007.

 

Mvrgr. Mukkus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...