Ga naar inhoud

[Enigma 1] Pingu skin in ander image dan PLI??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo satters,

Even een vraag na een voortdurend probleem met PLI-images (digitale audio uit valt vaak weg, reboot noodzakelijk).

Een van de grootste voordelen van PLI vind ik persoonlijk de Pingu-skin met de balkjes voor het vorderen van de programma's in kanalenlijst.......hoe lang is een programma al bezig...

Heb nu vanwege dit probleem Nabilo Darkstar 2 geinstalleerd. Heb nu geen audioproblemen meer (en ook geen rotorproblemen, zie mijn bijdrage bij post dm 7020, rotorproblemen), echter ik mis de pingu balkjes heel erg.

Is het mogelijk pingu als skin in Nabilo te zetten, of kent iemand een vergelijkbare skin (met voortschrijdingsbalkjes) voor nabilo darkstar (enigma 1 images), of evt een ander image dan pli (liefst van voor december 2008 ivm rotorproblemen dm 7020) met daarin een skin met voortschrijdingsbalkjes?

Bij voorbaat dank!

Geplaatst:

voor die balkjes is wel wat meer nodig dan alleen een skin wijziging

PS het lijkt me sterk dat software de boosdoener is dat audio wegvalt!

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Hallo Hemertje,

Dank voor je reactie. Met nabilo geen audioproblemen. Heb dat alleen met PLI...............maar wil nu pli juist mijn favo image zijn.....vind het zo jammer dat ik de nieuwere pli images niet goed kan testen op audioproblemen vanwege de problemen die ik heb met de rotor.

Geplaatst:

het is de eerste keer dat ik wat lees over digitale audio problemen...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Zou mijn dm 7020 gewoon een maandagmorgenapparaat kunnen zijn?

Er zijn niet veel mensen met dezelfde rotorproblemen als ik heb in nieuwe images...........ook het audioprobleem heb ik nog niet eerder ergens beschreven gezien.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen