holles Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Sinds de nieuwe versie van DreamboxEdit (3.0.0.0) krijg ik de settings niet meer herladen in de dreambox. Het programma DreamboxEdit reageert niet meer waardoor alleen het opnieuw opstarten van de dreambox de nieuwe setting laad. Weet iemand of dit probleem oplosbaar is? Met de vorige DBOpenEdit lukte het nog wel om de herlaad button te gebruiken. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
ergo Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Soms duurt het vrij lang.....misschien wacht je niet lang genoeg? Wellicht ligt het aan de grootte van de kanalenlijst?? Bij mij duurt het soms wel een minuut of 4 (dm 7020).
fcr052 Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 zie: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...n_c#Post1702276 hierin wordt dit onderwerp besproken en uitgelegd groetjes uit Meerssen Frans ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen