goofy17 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Het leek mij erg leuk om E2 te kunnen gebruiken op mijn IPbox 9000HD met de nieuwste NLB image. Eeb ghost image van E2(summerdream) op een USB stick zetten leek mij een leuke manier hiervoor. Hij is dan direct linux geformatteerd en gebruiksklaar zou je zeggen. Met de webif geeft hij ook fraai zijn inhoud weer en hij lijkt ook fraai als usb0 automatisch gemount te zien via FTP Toch wil hij met indrukken van 2 op de afstandsbedeining niet starten. De tuner blijft "booting" aangeven...... Het lijkt er dus op dat hij toch niet wil doorstarten op deze manier, Wat doe ik fout???
bash! Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Hang even een seriele kabel aan je box en dan weet je het Heb je uboot 1.3.3 als bootloader geinstalleerd? Zoniet, begin daar mee. Daarna moet je eenmalig via de console de env (environment) aanpassen zoals hier en op denktenk uitvoerig beschreven. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Pajarin Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 De configuratie (toewijzing van de toetsen op de afstandsbediening) voor uboot 1.3.3 kan eventueel ook per flash geinstalleerd worden. Met wat googelen op "usb_config_revo.rar" kan je de nodige files en informatie vinden. Groet, Pajarin.
goofy17 Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Ik zet er met flashtools eerst wel een nieuwe Uboot 1.3.3 op met de daar aangegeven indeling van de afstandsbedieningstoetsen. Ik was er van overtuigd dat bij mijn laatst geflashte image een uboot 1.3.3 meegeflashd was.
goofy17 Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Geplaatst: 23 september 2009 Met nieuwe U boot van ***geen-reclame*** inderdaad wel starten met fraaie weergave van gekozen multiboot optie in display. Werkt inmiddels! (was een beetje dom.....0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen