satarno Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Hoi, Wie kan mij helpen aan de laatste of beste firmware voor de VisionNet VN-8000 CIS Er staat nu versie 1-19 op. En volgens mij zijn ze al in de 2 serie? m.vr.gr.
satarno Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Geplaatst: 25 september 2009 Hoi, Ben ook nog op zoek naar een schema van de voeding. Zo dat ik deze kan nakijken. Heb het vermoeden de de 12v voor de LNB weg is. m.vr.gr.
satencom Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 hallo kijk hier maar even misschien heb je er wat aan http://www.youtips.nl/sat/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,280/Itemid,374/ Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
appet Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Visionnet 8000 voedings probleem had ik ook . met kanaallijst vastlopen en dan rebooten. Zonder kanaallijst prima in menu maar na zoeken sateliet weer vastlopen en rebooten. Heb alle 14 elcoos vervangen op voeding en werkt nu weer naar behoren. Kan je eventueel lijstje sturen voor waardes van condesatoren. Heb nu een 1.16 versie software in de box.
satarno Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Geplaatst: 20 november 2009 Hoi, Ja lijstje zou mooi zijn dan kan ik hem weer aan de praat krijgen. Alvast bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen