Gast 1664 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Kijk, ik woon in Frankrijk en de Franse keuken is natuurlijk onbetwist "de beste". Lekker kikkerbillen, slakken en ingelegde eendekonten enzo . Maar zo op z'n tijd, als de dagen korter worden en de temperatuur daalt, ga je denken aan boerenkool-met-rookworst. Voor boerenkool bestaat wel een Franse naam, maar het is nergens te koop. Dat is echter met een pakje zaad op te lossen. Rookworst kennen ze uit de Elsas en dat wordt in heel Frankrijk verkocht, maar het heeft toch een heel andere samenstelling dan wij gewend zijn. En nu, ineens, komt er tijdelijk Nederlandse rookworst in deze Franse "discount" , afkomstig uit een fabriek in Helmond. Mijn vraag is nu : is deze rookworst lekker, of kan ik toch beter "het merk" bestellen?
D_liver Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Nounounou pff Ok smaak is erg persoonlijk dus volgens mij kom je zo niet verder. Gewoon een paar eurocent uitgeven en proeven ( je hoeft niet gelijk een container vol te kopen ). 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
loodvrij Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 tja, is de cola light lekker van de l**l lekker. ik heb er i.i.g. geen problemen mee. dat zelfde kan ook voor die rookworst gelden. ik zou zeggen....koop er eentje en maak hem vanavond bij de borrel warm, denk er wel om dat het vet vlees is ..dus een rode wijn erbij drinken.....of bier.....( ook van de l**l !?!) DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade. DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)
Gast 1664 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Origineel bericht van: D_liver Gewoon een paar eurocent uitgeven en proeven ( je hoeft niet gelijk een container vol te kopen ). Jawel, want meteen voor de hele winter, het is een éénmalige verkoop voor "hollandweek" op=op. Dus of de ( bijna) hele winkelvoorraad, of niks.
leo1949 Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Ik zou ze allemaal kopen. En zijn ze niet lekker dan kan je altijd nog een hond nemen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Mojo Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Zoals met zoveel dingen van Lidl of ***geen-reclame*** is het gewoon een kwestie van proberen. Er kunnen hier wel 100 positieve antwoorden op jouw vraag komen terwijl jij, als je het proeft, bagger vind. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast wanderer Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 bij die zaak mag je toch binnen bepaalde tijd de aankoop ruilen/geld terug als het niet bevalt?????????
de Steef Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Anders koop je er 1, Loop naar buiten, eet hem koud op. Als hij dan goed smaakt, ik vind ze koud nl ook prima te eten, dan koop je de rest. Anders zul je toch eerst naar huis moeten om de worst op te warmen en te proeven.. In principe zal de smaak wel goed zijn, maar ik weet niet of ze concessies aan de Franse smaak gedaan hebben.
kriebie Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Origineel bericht van: de Steef maar ik weet niet of ze concessies aan de Franse smaak gedaan hebben. 't Zal wel Europese eenheidsworst zijn. Nou ja, 't zal me worst wezen.
Neptunus Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 En flink sporten na het eten! Die worsten (in het algemeen) schijnen bijzonder vet te zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
vGnp Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus En flink sporten na het eten! Die worsten (in het algemeen) schijnen bijzonder vet te zijn. Die discussie heb ik nooit kunnen volgen. Natuurlijk is worst vet. Anders mag het geen worst heten. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
pukje Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 een l*l topic ,koop een worst niet goed voeren van bello wel goed volgende dag voorraad halen voor bij de zuurkool
Mojo Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Origineel bericht van: pukje een l*l topic Open jij je eigen l*l topic You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
pukje Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Origineel bericht van: Mojo Origineel bericht van: pukje een l*l topic Open jij je eigen l*l topic OK zal weer eens een leuk topic starten met een grote discussie (welles/nietes/je bent gek)
RVP Geplaatst: 23 september 2009 Geplaatst: 23 september 2009 Origineel bericht van: pukje Origineel bericht van: Mojo Origineel bericht van: pukje een l*l topic Open jij je eigen l*l topic OK zal weer eens een leuk topic starten met een grote discussie (welles/nietes/je bent gek) Leuk, zullen we dan praten over opladen van batterijen of het aansluiten van coaxkabel, of toch een "wat is de beste....." topic ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen